טל דן: "זה יום חג בנס ציונה, חוויה גדולה לארח אירוע כזה"

בעוד שלושה ימים תעלה עירוני נס ציונה למשחק חצי גמר הפיינל פור של היורופקאפ מול קבוצת פארמה הרוסית, היום בהיכל מנורה מבטחים התקיימה מסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות בנוכחות המנהל המקצועי מאיר טפירו, המאמן בארד גרינברג והקפטן טל דן.

הקפטן טל דן הופיע למסיבת העיתונאים מגובס בידו עם פציעה שספג במשחק מול הפועל חיפה אתמול והוא בספק למשחק: "זה יום חג בנס ציונה, בעיר שלנו. זו חוויה גדולה וכיף גדול לארח את הפיינל פור בישראל, אנחנו מקווים שיהיה הרבה קהל שיתן לנו הרגשה ביתית. לגבי אנחנו נראה עם הצוות הרפואי ואני מקווה שאני אוכל לשחק ביום שישי. זה עולם אחר, הקהל יתן לנו ביטחון והרגשה ביתית, מגיע לקרדיט לכל מי שעמל להביא את האירוע הזה לתל אביב".

"אף פעם אין טיימינג טוב להיפצע, כרגע אני באמת לא יודע מה אנחנו צריכים לעשות ואיך באמת אני אשחק אבל אני סומך על הצוות הרפואי שלנו שידאגו לזה שאני אשחק. אני רוצה לשחק ולא להפסיד את האירוע הזה, הוא יותר מדי חשוב לי ולמועדון ולעיר כדי שאשב בג'ינס על הספסל".

מאיר טפירו: "זה מועדון ששואף להיות גדול וצומח משנה לשנה. לארח כזה אירוע זה לא היה קורה בלי משרד הספורט ואיגוד הכדורסל, אז תודה להם קודם כל. זה מאוד חשוב שהרבה קבוצות בכדורסל הישראלי יגיע להישגים באירופה. רצינו לצבור נסיון וזו שנה שלישית שלנו במפעל, אני מאוד שמח שיש לנו את ההזדמנות להילחם על הגביע וזה הישג גדול של נס ציונה. אנחנו רוצים להיות הנחמדים מחוץ למגרש והרעים במגרש שבאים לנצח משחקים עם הרעב בעיניים".

"זה אירוע שיכול לקרות בישראל אולי פעם אחת בהיסטוריה של המועדון הזה. לנו כמועדון להיות באירוע כזה, במדינת ישראל, זה שם אותנו בשורה אחת עם המועדונים הגדולים בארץ – ולשם אנחנו שואפים. אנחנו תמיד שואפים לקפוץ עוד מדרגה. מאוד מעניין אותנו להתקדם לליגת האלופות, אבל כרגע אין לנו את האולם לזה. אנחנו צריכים דחיפה גדולה יותר מראש העיר".

בראד גרינברג: "התחלנו ללמוד את פארמה, הם גבוהים, ממושמעים, אגרסיבים מאוד. זה יהיה אתגר, אנחנו נצטרך לשים חמישיות גבוהות. שיחקנו מצוין כדי להגיע למעמד הזה ואני מקווה שאנחנו נמשיך ככה. היתה לנו תרומה מהרבה שחקנים בניצחונות האחרונים, חשוב שתהיה לנו קבוצה מאוזנת כי אנחנו משחקים מול קבוצה מאוזנת ועמוקה. אנחנו מכבדים אותם אבל אנחנו הולכים לשחק בשביל לנצח, לא רק בשביל להופיע, יש לנו תשובות אליהם, נצטרך לשחק טוב, לרוץ, יש לנו יתרון של מהירות עליהם ונצטרך לנצל את זה. אם נוכל לעשות הגנה ולכפות זריקות קשות, יש לנו אפשרות לשחק במגרש הפתוח ושם אנחנו טובים. אם נצטרך לשחק בהתקפה מסודרת ובמשחק איטי יהיה לנו קשה יותר".

"אני נרגש עבור השחקנים שלנו, בשביל המועדון, בשביל הקהל. אני יודע שההגעה שלנו זה הישג ואני גאה בקבוצה. אני לא יכול להרגיש כמו מאיר או טל או יניב מזרחי כי אני נמצא בקבוצה רק 8 חודשים, אבל אנחנו פה בשביל לנצח ולא רק להתרגש".