טל נתן: "הצניעות, העבודה הקשה והיסודיות הפכו את הנבחרת שלנו לחזקה מאוד"

נבחרת העתודה נשים סיימה במקום השביעי באליפות אירופה, הישג שיא של נבחרת נשים כלשהי בכדורסל הישראלי וקשה היה להסתיר את שביעות הרצון במשלחת הישראלית.

מאמן הנבחרת טל נתן אמר: "סיימנו דרך מאוד יפה עם הנבחרת, הכותרת שלה זה ארבעה ניצחונות בדרג א', דבר שלא היה לו אח ורע בכדורסל נשים בשנים האחרונות. העפלנו לרבע גמר אליפות אירופה, דברים שלא היינו רגילים אליהם. השילוב של הצניעות והעבודה הקשה והיסודיות והירידה לפרטים הקטנים הפכו את הנבחרת שלנו לחזקה מאוד. תוסיף לזה חדר הלבשה חם וחד שתומך כל הזמן והתוצאות לפנינו. לכל הדברים האלה חייבת להיות המשכיות בשנים הבאות, אמנם זו הנבחרת הבוגרת של הגילאים הצעירים אבל הבנות צריכות לכוון לליגת העל, לקריירות באירופה ולנבחרת הבוגרת. הן הראו שהן יכולות ובגדול. באופן אישי זו סגירת מעגל יפה עבורי, הרבה מאוד שנים בנבחרות והכל הסתכם לו להישג יוצא דופן ומאוד מרגש, אני רעב להמשיך ולהצליח וזה מה שאני מתכוון לעשות בשנים הקרובות. תודה לצוות הנהדר שלי ולשחקניות ולאיגוד הכדורסל שמנהל מערכת מופלאה של הצלחות בכדורסל הישראלי".

הילה קארש אמרה: "אחרי ההופעה של אתמול התכנסנו בערב והחלטנו לסיים את האליפות בצורה שתכבד אותנו וכמו שמגיע לנו, אני שמחה שלמרות העייפות עשינו משחק טוב וסיימנו חזק".