ים מדר: "אין גישה אחרת להגיע למשחק ביום חמישי מאשר לנצח או ללכת הביתה"

בנבחרת ישראל היו מרוצים מההופעה מול סרביה אך לא מהתוצאה, וכבר חושבים על המשחק המכריע מול צ'כיה בעוד 48 שעות. המצטיין של ישראל במשחק הזה ים מדר אמר: "נלחמנו, שיחקנו עם גאווה, לא נתנו להם לעשות מה שהם רצו ותמיד חזרנו למשחק ואני גאה בחבר'ה. באנו לנצח אבל בסוף העבירה הבלתי ספורטיבית קצת הוציאה לנו את הרוח ולא הצלחנו לחזור מזה, הם קבוצה מאוד מוכשרת וכל פעם מישהו אחר קולע ועושה את הנזק, קשה לעצור את זה. יש לנו משחק לנצח ובזה צריך להתמקד. יוקיץ' עושה מה שהוא רוצה, ניסינו להקשות עליו וזה לא בדיוק עבד. לחימה זה הדבר הראשון שלוקחים, אין גישה אחרת להגיע למשחק ביום חמישי מאשר לנצח או ללכת הביתה".

דנ אבדיה: "מבאס, באנו לנצח. ניסו להוציא אותי מהמשחק, עשיתי מה שיכלתי בשביל לפרגן לחברים, נפלנו על מהלכים לכאן ולכאן. הצלחנו לחזור ולהוביל אבל זה חמק לנו, זה כואב לי. אנחנו הנבחרת הכי קשה שסרביה שיחקה מולה, עשינו להם חיים קשים וזה מה שצריך לעשות, להילחם. היה מיוחד לשחק מול סרביה, כולם פה מכירים אותי ויש הרבה וויב טוב בינינו. עשינו עבודה טובה במשחק הזה, ונגד צ'כיה אם נבוא בגישה הזו יהיה טוב".

רפי מנקו: "אני גאה בקבוצה שלנו, במאמנים. באנו לשחק מול קבוצה חזקה מאוד ובסוף היינו חסרים קצת אבל אנחנו באים מחרתיים למשחק גדול מול צ'כיה ואני בטוח שנמשיך במה שעשינו היום וננצח. אם מסתכלים על הצורה שבה שיחקנו ומול מי שיחקנו, זה היה משחק מאוד טוב שלנו. רצינו לנצח ואנחנו לא מסתפקים בהופעה מכובדת. נלחמנו, הקשנו עליהם, ניסינו לנצח כשזה היה צמוד אבל הם סגרו את הסיפור עם סלים גדולים".

גיא גודס: "אני גאה בשחקנים ואיך שהם הופיעו היום, עם כל הכשרון שיש לסרביה. ראינו מה שהם עשו מול כל הקבוצות האחרות אבל אמרתי לשחקנים שאם רוצים להתמודד אז צריך לשחק עם אנרגיות, אגרסיביות 40 דקות, לשחק ביחד ולא לוותר בשום פוזשן. היינו קרובים, נתנו את כל מה שיכולנו ועוד יומיים יש לנו גמר. נצטרך לבוא בפוקוס ולתת את המשחק הכי טוב שלנו. זה קשה כי זה מול קבוצה ביתית עם הקהל וכל מה שמסביב אבל אני סומך על השחקנים שנבוא קשוחים למשחק כזה וניתן את כל כולנו כדי להגיע לברלין. אם צ'כיה היו עושים את העבודה היום זה היה פותר לנו הרבה בעיה, ננו אמר לי שהם ניסו ולא הצליחו. זה מפגש פיקנטי אבל בסופו של דבר על המגרש יש שחקנים, תהיה פה מלחמה של 40 דקות".