ים מדר: "הראנו לב, לא שיחקנו כדורסל איכותי אבל זה מראה המון"

נבחרת ישראל כבר עם 0-2 ביורובאסקט והמאמן גיא גודס יודע שלמרות הניצחונות, יש עוד הרבה מה לשפר: "לא נכנסנו טוב למשחק אבל בחצי השני התחלנו לשמור, עשינו עצירות אבל התקפית היה לנו קשה. לא נכנסו לקצב ולשטף, היה הרבה לחץ סביב הספסל שאולי השפיע על מה שקורה על הפרקט, צריך להיות יותר רגועים. בכל המחצית הראשונה כל גבוה הולנדי שקיבל את הכדור בצבע עשה סל, החכמה היא להתאים הגנתית ולא מה שעובד נגד פינלנד עובד נגד הולנד או הפוך. בשורה התחתונה כשאתה מנצח אתה גם לומד ויכול להשתפר. אני מעדיף לשחק פחות טוב ולנצח מאשר לשחק פנטסטי ולהפסיד".

"במחצית השניה הם קלעו 27 נקודות והיינו אגרסיבים בהגנה, זה היה ההבדל. ככה זה טורניר כזה, בכל משחק יש אנרגיות שונות, זה עניין של יום ואנחנו שמחים שאנחנו עם שני ניצחונות אחרי יומיים, ורוצים להמשיך ככה. ברור שאנחנו רוצים לשחק ככה מהפתיחה אבל מה שאתה רוצה ומה שאתה מקבל הם דברים שונים, במיוחד יום אחרי יום. שחקנים עושים מהלכים, פעם זה דני, פעם ים ופעם גיא וזה מה שמייחד אותנו, בכל משחק נתון מישהו אחר יכול לעשות דברים יפים וזה מבורך".

תמיר בלאט: "לא באנו עם אנרגיות נכונות אבל אני שמח שהראנו אופי ונשארנו ביחד, שזה הדבר הכי חשוב לנו. מחר יש לנו יום להתאושש ונמשיך משם. אנחנו אוהבים את הדומיננטיות של דני, שני משחקים מצוינים שלו עזרו לנו לנצח ואני מאוד שמח על הטורניר שהוא עושה עד עכשיו".

דני אבדיה : "לקח לנו זמן להכנס לריכוז שהיינו בו במשחק שעבר אבל הראנו אופי, עוד פעם. גם ברגעים שבהם הכדור לא נכנס. זה הכי חשוב. היה ניצחון קשה. הרגשתי שאני יכול לייצר נקודות. כל מי שהיה על המגרש הביא את הנקודות החשובות. ההגנה הייתה הכי חשובה, שמח שיצאנו עם ניצחון. אני חושב שצריך להיות מוכנים, בהרבה משחקים באנו בזלזול ועם הראש למעלה. לא עשינו כלום, צריך לפתוח חדש ולהראות מהשנייה הראשונה שאנחנו לא באים להתמהמה כי הרגשתי שהתמהמנו קצת במשחק. יכול להיות שחלק מהחברים פה לא רגילים לשחק בק-טו-בק, אני רגיל. לשחקנים לוקח זמן לחמם את המנועים, זה גורם לפתיחה החלשה שהייתה לנו. אנחנו צריכים את החופש הזה. אני אחגוג את הניצחון עם קיורטוש וגלידה ואוריד את הקלוריות לפני המשחק הבא".

ים מדר: "במשך 2.5 רבעים לא שיחקנו כמו שאנחנו יודעים לשחק, אבל אני חושב שהראנו אופי. הראנו לב, לא שיחקנו כדורסל איכותי אבל זה מראה המון. חובת ההוכחה עלינו, עשינו עבודה טובה היום ונצטרך להמשיך קדימה ולהתכונן למשחק הבא. חשוב לנו לפתוח את התחרות ב-0:2".