ישראל בבית B עם בלגיה, איטליה וצ'כיה

נבחרת הנשים הוגרלה לבית B של אליפות אירופה בת"א וביום המשחקים הראשון 15.6 תשחק נגד בלגיה החזקה. למחרת תפגוש הנבחרת את איטליה וביום ראשון 18.6 את צ'כיה. הראשונה בבית תעלה לרבע הגמר והקבוצות ממקומות 2-3 ישחקו בהצלבה נגד הקבוצות מהבית המקביל שגם הוא יתקיים בארץ ויכלול את ספרד, יוון, מונטנגרו ולטביה.

בשני הבתים הנוספים בסלובניה ישחקו בבית C צרפת, סלובניה, בריטניה וגרמניה. בבית D סרביה, טורקיה, סלובקיה והונגריה.

מאמן הנבחרת שרון דרוקר הגיב להגרלה: "אני חושב שמצפה לנו טורניר מעניין. גם כל הנבחרות הגדולות שמגיעות לישראל, ואלה של הבית שלנו, מדובר בנבחרות טובות עם המון מסורת. אין באליפות הזאת נבחרות פראייריות ונרצה להתחרות בכל המשחקים, ולעשות הכנה טובה. אני יודע שהאוהדים ידחפו את השחקניות שלנו".

קפטנית הנבחרת, עדן רוטברג הוסיפה: "אני חושבת שקיבלנו בית מצוין. קבוצות מעולות, בלגיה נבחרת שמדורגת מאוד גבוה וגם איטליה וצ'כיה נבחרות טובות. אני חושבת שאנחנו צריכות להתרכז בעצמנו ולבוא הכי מוכנות שאפשר, זה אתגר, אבל לגמרי אתגר אפשרי. אני באמת חושבת שאנחנו יכולות לעשות פה משהו מיוחד. אני לא רוצה לקפוץ לאם נעלה או לא, ונצטרך להתמקד במשחק הראשון שיש לנו מול הבלגיות. זאת נבחרת עמוקה, עם שחקניות WNBA ויורוליג, אבל אני באמת מאמינה בנבחרת הנוכחית והפוטנציאל שלה".