ישראל גברה על גרמניה במשחק ההכנה הראשון מבין שניים

נבחרת הנשים של ישראל המשיכה הערב את ההכנות ליורובאסקט עם ניצחון על גרמניה 69-73 במשחק ידידות. משחק התקפי טוב של גרזון, רוטברג ובארון יחד עם הגנה אגרסיבית הפכו פיגור בהפסקה לניצחון. מחר הנבחרות יפגשו שוב בשעה 20:30 בהיכל קבוצת שלמה למשחק הכנה נוסף, כאשר 11 יום נותרו ליורובאסקט.

שרון דרוקר פתח בחמישיה עם דניאל קארש, ירדן גרזון, אליסה בארון, ג'ני סימס ואלכס כהן ומי שעלתה ראשונה על הלוח היתה בארון עם שתי שלשות מהירות. הגרמניות הגיבו בריצת 0-9 וג'אמפ של דניאל רבר הוריד את הקבוצות לפסק זמן ביתרון 11-14 לגרמניה. שלשות של רוטברג, אייזנר וגרזון החזירו את היתרון לישראל 18:20 בסיום הרבע הראשון.

ההגנה של הגרמניות עלתה רמה ברבע השני וישראל התקשתה לקלוע בדקות הראשונות עד שג'ני סימס התעוררה עם אסיסט ונקודות. שלשה של אלכס כהן שמרה על ישראל בתמונה אבל דקות מצוינות של גרמניה בהתקפה העלו אותן לישראל שיא של 8 נקודות. רוטברג ורבר סיימו את המחצית הראשונה טוב וסימס על הבאזר הורידה את היתרון של גרמניה עד 38-40 בהפסקה.

אלכס כהן פתחה את המחצית השניה עם שלשה וסיימה ריצת 2-11 לישראל, הרבע השלישי היה מצוין לשחקניות של שרון דרוקר ששמרו אגרסיבי והפעילו את רוטברג וכהן בהתקפה. היתרון של ישראל עמד על 53-54 בסיום הרבע השלישי אך ג'ני סימס נפצעה ולא חזרה לשחק. ירדן גרזון עם שלשה ואסיסט לרבר ומיד לאחר מכן שלשה של בארון קבעו יתרון שיא לישראל 57-66, 6 דקות לסיום, גרמניה קיזזה את היתרון עם שלשות קלאץ' אבל סיום נהדר של ירדן גרזון ודניאל רבר למשחק הבטיחו לישראל ניצחון שני במשחקי ההכנה, 69-73.

קלעו לישראל: אלכס כהן 13, ירדן גרזון 12 (6 אס', 5 ריב'), רוטברג 12, בארון 11, רבר 10 (7 ריב'), סימס 8 (6 אס'), אייזנר 3, קארש 2, ציפל 2.