ישראל הפסידה לאיטליה 68-88 במשחק השני ביורובאסקט

נבחרת ישראל לא יכלה היום גם לנבחרת איטליה וירדה עם הפסד 68-88, הפסד שני שלה באליפות. הבדלי הרמות נראו כבר מתחילת המשחק ולמרות שהנבחרת נלחמה היא לא הצליחה לעל הפער האיכותי. ביום ראשון תתמודד ישראל מול צ'כיה כשהיא צריכה ניצחון בהפרש גבוה כדי להעפיל להצלבה.

שרון דרוקר עשה שינוי אחד בחמישיה לעומת המשחק אתמול מול בלגיה כאשר העלה את דניאל רבר במקומה של עדן ציפל, יחד עם אליסה בארון, ג'ני סימס, ירדן גרזון ואלכס כהן. כמו אתמול, גם הפעם היריבה פתחה חזק יותר ועלתה ליתרון 0-5 אחרי דקה וחצי תוך כדי שהיא מנצלת את איבודי הכדור של ישראל. ג'ני סימס ספגה עבירה שניה כבר אחרי 3 דקות וישראל המשיכה לספוג שלשות בדרך לפיגור 4-13.

שלשה של גרזון ודקות טובות של בארון שמרו את ישראל במשחק, הנבחרת ניסתה לרוץ כמה שיותר וסלים של רבר וסימס הורידו עד 14-17 בלבד. המשחק התמלא בעבירות, גם בארון ספגה את השניה שלה והאחוז של האיטלקית לשלוש המשיך להיות הבעיה המרכזית של ישראל. בסיום הרבע 18-30 לאיטליה.

מהלך מצוין של ג'ני סימס הוריד את היתרון ל-23-32 בפתיחת הרבע השני אבל שלשות נוספות של האיטלקית העלו את היתרון ל-16 נקודות בשיא. שלשה של גרזון ונקודות מהקו של רוטברג לא הקטינו את היתרון כי ססיליה זנדלאסיני צלפה 3 שלשות רצופות ושמרה על היתרון הגדול של האיטלקיות. בסיום המחצית הראשונה 31-47 לאיטליה.

כהן וסימס הורידו את היתרון ל-11 נקודות בפתיחת המחצית השניה והקהל נכנס חזק לעניין אבל שוב היתה זנדלאסיני שלא התרגשה והחזירה לאיטליה את היתרון הגדול, 36-56 אחרי 2 וחצי דקות ברבע השלישי. ישראל נלחמה, אלכס כהן במהלך של סל ועבירה יחד עם שלשה של בארון שמרו על היתרון שלא יגדל ובסיום הרבע השלישי 45-67 לאיטליה. הרבע האחרון היה המשך של הבדלי הרמות בין הנבחרות, בסופו איטליה חגגה ניצחון 68-88.

קלעו לישראל: אלכס כהן 15, סימס 13, ירדן גרזון 12, רוטברג 11, בארון 11, רבר 3.

הרבו לאיטליה: זנדלאסיני 33, ספריפיקו 16