ישראל נכנעה לגרמניה במשחק ההכנה האחרון לפני היורובאסקט

אחרי הניצחון אתמול, נבחרות ישראל וגרמניה נפגשו שוב למשחק הכנה לקראת היורובאסקט והפעם ידה של גרמניה היה על העליונה עם ניצחון 63-78. ישראל נכנסה לפיגור גדול במחצית הראשונה אך התעוררה בשניה וסיימה את המשחק בטעם טוב עם כדורסל מצוין ברבע האחרון.

דרוקר שוב פתח בחמישייה שפתחה גם במשחק הראשון עם דניאל קארש, גרזון, סימס, בארון ואלכס כהן. סימס פתחה עם שלשה וגם בארון וגרזון הוסיפו שלשות אבל הגרמניות באו חדות מאוד בהתקפה, הלכו פנימה פעם אחר פעם וסיימו את הרבע הראשון ביתרון 16-26 משמעותי. הנבחרת לא הצליחה התקפית ולא קלעה נקודה בארבע הדקות הראשונות של הרבע השני עד שאלכס כהן שברה את הבצורת. הגרמניות בנתיים הגדילו את הפער וסיימו את המחצית הראשונה ביתרון שיא 23-44.

שלשות של סימס וכהן פתחו את הרבע השלישי עם שלשות אבל ההגנה לא הצליחה לעצור את הגרמניות גם במחצית השניה. ההתקפה הראתה שיפור משמעותי ולמרות טובות טובות מאוד של רבר וגרזון בסיום הרבע השלישי, היתרון נשאר גדול והגרמניות הובילו 43-59. פתיחת הרבע הרביעי היתה מצוינת, צליל ואטורי הכניסה הרבה אגרסיביות להגנה הישראלית והיתרון צומק עד 52-64 אחרי 4 דקות אך זה היה הכי קרוב שישראל הצליחה להגיע ובסיום 63-78.

קלעו לישראל: סימס 19, אלכס כהן 11, בארון 8, רבר 8, רוטברג 7, גרזון 7, ואטורי 3.