לאומית נשים: ניצחון מרשים למג'דל כרום על גליל עליון

שני משחקי השלמה נערכו אתמול בליגה הלאומית לנשים, מג'דל כרום הצליחה לנצח את גליל עליון, להנחיל לה הפסד ראשון לפתוח את המאבק על המקום השני. ניצחון שני ברציפות לכאוכב.

הפועל מג'דל כרום – הפועל גליל עליון 48:55

הגנה טובה של מג'דל כרום הצליחה לעצור לראשונה העונה את גליל עליון מתחת ל-50 נקודות, והובילה אותה לניצחון מרשים למרות שהמשחק לא התעלה לרמה גבוהה במיוחד. עבור גליל שמוליכה את המחוז הצפוני מדובר בהפסד הראשון העונה, עבור מג'דל כרום המאבק על המקום השני במחוז נפתח מחדש.

האורחת פתחה את המשחק חלש מאוד, עם לא מעט איבודים והחטאות כשהיא קולעת 3 נקודות בלבד ב-9 הדקות הראשונות של המשחק. ההתקפה המקומית גם לא הייתה חדה במיוחד אבל כן הצליחה לייצר סלים בצבע ושדא כנעאן הובילה אותה ליתרון 3:11. שלשה של ענבר לברון צמצמה קלות, סוף ראשון 6:13 מקומי.

גליל פתחה את הרבע השני עם סל מהיר, אבל אז חזרה להחטאות (כולל מהקו) ולאיבודים. למזלה מג'דל גם לא קלעה אבל כן הצליחה להגדיל ליתרון דו ספרתי – 8:18 אחרי שלשה של עלית כהן. גליל עשתה קולות של התעוררות והחלה לקלוע, אבל שלשה נוספת של כנעאן קבעה 14:23 מקומי. ב-2 הדקות האחרונות של המחצית גליל סוף סוף נראתה כמו גליל שאנחנו מכירים – זה החל עם סל ועבירה של נוי לפושניאנסקי, המשיך עם התקפות מהירות ונקודות קלות מתחת לסל ונגמר בשלשה של עמית גור שקבעה 24:26 בלבד למג'דל בסוף המחצית הראשונה.

הרבע השלישי נפתח עם שני סלים מהירים, אחד לכל צד, אבל אז שוב נתקע כמה דקות בלי החטאות. סל ועבירה של ירדן גוט קטע את הבצורה והעלה את גליל ליתרון ראשון במשחק, 29:28, אבל היא לא הצליחה לשמור עליו לאורך זמן. הרבע המשיך חלש מבחינה התקפית משני הצדדים, ונגמר ב-33:34 מקומי.

הרבע האחרון נמשך דומה לשאר המשחק – גליל לא קלעה קרוב ל-5 דקות, ובנתיים המארחת כבר הצליחה לעלות ליתרון 6. שלשה נוספת של כנעאן הקפיצה ל-36:44 פחות מ-4 דקות לסיום. גליל ירדה לפסק זמן לפני שהמשחק בורח לה, אבל ישר אחריו מג'דל חטפה שני כדורים ושוב עלתה ליתרון דו ספרתי. במאמץ אחרון גליל הצליחה להוריד ל-44:51 אחרי שלשה של עמית גור, דקה וקצת לסיום, אבל לא הצליחה להתקרב יותר מזה. השעון הלך ואזל ומג'דל בקושי רב הצליחה לשמור על היתרון שלה עד לניצחון בסיום.

קלעו למג'דל כרום: שדא כנעאן 17, ג'ואן מוחמד 14, רואן חמדאן 13, עלית כהן 8, עדן מצארוה 2, עאישה חג'אזי 1.

קלעו לגליל עליון: אביטל צוובנר ועמית גור 10 כ"א, ענבר לברון 8, ירדן גוט 7, שיר רביב 6, מיקה ביתן 4, נוי לפושניאנסקי 3.

הפועל כאוכב – אקדמיית וינגייט 49:67

כאוכב עם ניצחון שני ברציפות עושה עוד צעד לעבר הפלייאוף העליון, כשביום שישי מחכה לה משחק קריטי מול גלבוע קרן. כאוכב פתחה מצויין את המשחק עם רבע ראשון בו קלעה 31 נקודות וברחה ליתרון דו ספרתי. ההגנה של האקדמיה נראתה יותר טוב ברבעים הבאים והיא הצליחה להוריד את קצב הקליעה של המקומיות, אבל לא מספיק כדי להוריד את ההפרש. כאוכב שמרה על יתרון דו ספרתי גבוה לאורך רוב המשחק, בדרך ל-49:67 בסיום.

קלעו לכאוכב: סירין מוחמד 16, רג'י גליידה 12, מיתר אסולין 10, אליסאר סלמאן 8, פאטמה חלול 6, דאליה חטיב והיא סאלח 5 כ"א, באראא מריח 4, תאלה מוחמד 1.

קלעו לוינגייט: מיכל דהן 16, הדר דניאל 11, מיקה מידן 8, נוי חביב 7, דשה סמרו 4, שירה אלקיס 2, ליאם בסטקאר 1.