לאחר הארכה: ניצחון חוץ להפועל ר"ג/גבעתיים על אליצור נתניה

במסגרת המחזור הראשון בליגה הלאומית ניצחה הפועל ר"ג/גבעתיים את אליצור נתניה 85:94 לאחר הארכה. משחק ענק בישורון בסיומו האורדונים יוצאים עם ניצחון חשוב. המקומיים שלטו ברוב שלבי המשחק, אלא שלקראת הסיום לגיא לביא ולגיא פלטין היו תכניות אחרות והאחרון שלח את המשחק להארכה. בתוספת הזמן פלטין, לביא ורינסקי ניצחו את המשחק.

צילום: יעל הראל
מאת: ניב שמולי

הביתיים סיימו את הרבע הראשון ביתרון קטן 16:18. רועי נבארו היה נהדר ברבע השני והגדיל את היתרון של קבוצתו ל-23:36. עמית אהרוני קלע שלוש שלשות רצופות, אך בצד השני הראל רינסקי דאג לצמק במחצית ל-34:45. גם ברבע השלישי פלטין ורינסקי הוציאו לפועל, אלא שרועי נבארו קלע 7 נקודות ברצף – 54:60 בתום שלושה רבעים. מייק הולטון וגיא פלטין השלימו מהפך בפתיחת הרבע האחרון והמשחק הפך צמוד. דקה וחצי לסיום ברייס וושינגטון קבע 69:74 לנתניה. קומבס ולביא צימקו ושלשה של פלטין השוותה – 76:76.

איתי מושקוביץ יכל לנצח את המשחק, אולם החטיא וקיבלנו הארכה. בחמש הדקות הנוספות גיא לביא ניהל נהדר את המשחק של האורדונים והוסיף שלשה מהפינה, כמו הראל רינסקי. מכאן נתניה כבר לא יכלה לחזור.

הרבו לנתניה: ברייס וושינגטון, רועי נבארו ואיתי מושקוביץ 16 נק' כ"א
הרבו לר"ג גבעתיים: גיא פלטין (7 חטיפות, 6 ריבאונדים, 6 אסיסטים) 23 נק', הראל רינסקי 22 נק', ג'רמי קומבס (12 ריבאונדים) 17 נק'.