ליגת העל לנוער: המחזור השישי יחל כבר בראשון

המחזור השישי בליגת העל לנוער יתקיים במלואו ביומיים הקרובים, היום (ראשון) תארח הפועל חולון את מכבי ת"א ומחר יתקיינו יתר 11 המשחקים בשני המחוזות כולל המשחק המרכזי במחוז הצפון בו תארח א.ס רמהש את הפועל עמק חפר. כל המשחקים בשידור ישיר בערוץ הטלויזיה של איגוד הכדורסל.

מאת: אילון סלוס ולילך וייס

מחוז צפון:

א.ס. רמת השרון עלומים – הפועל עמק חפר

המשחק המרכזי יפגיש שתי קבוצות בלתי מנוצחות עם מאזן מושלם. רמת השרון המפתיעה עם הראל שלום, עומר שפר ועומר פפו תפגוש את עמק חפר עם חמישייה חזקה , שתרצה לשמור על המקום הראשון ולהמשיך את המסע המופלא שלה.

הפועל כפר סבא אביב – הפועל גלבוע/מעיינות

משחק חשב שיפגיש שתי קבוצות במומנטום מצויין וצמודות בטבלה במשחק שמעותי מאוד עבורן שמסתמן כקרב על הכרטיס הרביעי לפלייאוף. כפ"ס עם אורי אורן כוכב המחזור ביחד עם גורמן, נאור, ליכטנבאום ושפר מול גלבוע/מעיינות העמוקה והקבוצתית ששואפת למחוזות המוכרים לה ברביעיית הצמרת.

מכבי רעננה עירוני – מכבי אסי חיפה

מפגש קצוות יפגיש את מכבי חיפה שנראית מצוין ועם מאזן מושלם לא אמורה להיתקל בקשיים מול עירוני רעננה מתחתית הטבלה.

אליצור עירוני נתניה – הפועל עמק יזרעאל

שתי קבוצות עם שתי ניצחונות ומתחילות לאבד קשר עם הצמרת במשחק שטומן בחובו הזדמנות להיצמד לצמרת הגבוהה. שתי הקבוצות מגיעות עם הפסד במחזור האחרון.

מכבי זכרון יעקב – מכבי פתח תקוה נחמן

קרב תחתית בין מכבי פ"ת בראשות יובל וירניק קיבלה במשחק האחרון את נאור, דישוני ובן אריה בדרך לניצחון בכורה חשוב על נתניה תרצה להמשיך במומנטום מול זכרון יעקב שרוצה לברוח מהתחתית.

הפועל גליל עליון צפת – הפועל ניר נהריה

שתי הקבוצות מגיעות לאחר תבוסות. גליל עליון עם זיו מעוז וקוזיקרו יוביל חבורה נחושה שרוצה לרשום ניצחון ולחזור לאזור הצמרת מול  נהריה העיקשת בראשות בר מיכאלוב, עידו סופר ויהלי שמחוני שעדיין מחפשת ניצחון בכורה.

מחוז דרום:

הפועל יורם חולון – מכבי טדי ת"א

המחזור יפתח כבר הערב (ראשון) עם מפגש מעניין בין שתי קבוצות שטרם הפסידו העונה. חולון השיגה ניצחון חוץ במודיעין בשבוע שעבר, אבל עשתה זאת למרות אחוזי קליעה בינוניים ותצטרך לשפר זאת אם ברצונה לתת פייט ליריבה שלה. ת"א מגיעה למשחק אחרי ניצחון הביתי על יבנה.

מכבי ראשל"צ איציק – עירוני נס ציונה

דרבי הכתומות של השפלה. שתי הקבוצות חזק בצמרת המחוז עם מאזן דומה, ראשל"צ  עם 3 נצחונות וללא הפסדים ונס ציונה עם 4 נצחונות והפסד בודד למכבי ת"א. המארחת מגיעה אחרי ניצחון מרשים על יריבה חזקה אחרת מהצמרת, הפועל ת"א, ותנסה להמשיך במומנטום גם השבוע.

אליצור יבנה – הפועל ת"א

שתי קבוצות במאזנים הפוכים במרכז הטבלה. יבנה בשבוע שעבר הצליחה לתת פייט אבל בסוף נכנעה למכבי ת"א, והשבוע תנסה להפתיע את התל אביבית השניה. האדומים רשמו הפסד ראשון לעונה הנוכחית בשבוע שעבר אחרי שאיבדו לא פחות מ-24 כדורים במשחק, וינסו להגיע קצת יותר מרוכזים למשחק הקרוב.

מכבי רחובות עומר – הפועל ברנר

בשבוע שעבר רחובות ספגה הפסד כואב אחרי שלא הצליחה להיכנס למשחק וקלעה רק 34 נקודות. ברנר מנגד מגיעה עם מומנטום חיובי אחרי ניצחון ביתי מרשים על יהוד ועל הנייר היא פייבוריטית לנצח גם השבוע.

הפועל ב"ש \ עומר – הפועל ירושלים עזרא

גם דרבי אדומות יש לנו השבוע, כשב"ש מהתחתית תארח את ירושלים ממרכז הטבלה. הדרומים עדיין לא מצאו ניצחון העונה, ואם יצליחו לשמור על הבית מול ירושלים זה יהיה הישג גדול עבורם. הירושלמים לא התקשו בשבוע שעבר לנצח את רחובות, ולא צפויים להתקשות גם השבוע.

ע.ל.ה יהוד – עצמה מודיעין

שתי הקבוצות פתחו את העונה עם שורת הפסדים, וזאת ההזדמנות שלהן לסמן וי ראשון העונה ואולי להתחיל לצאת מאזור התחתית הבוערת. מודיעין רשמה בשבוע שעבר הפסד מאכזב אחרי שלא הופיעה למחצית השניה נגד חולון, יהוד גם כן הפסידה לברנר אחרי מחצית שניה פחות טובה שלה.