ליגת העל לנשים: המחזור ה-21 יפתח עם המשחק בין בנות הרצליה למכבי ר"ג

משחקי המחזור ה-21 בליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל (מחזור שלישי בפלייאוף העליון והתחתון) יפתחו הערב (ראשון, 4.4) במשחק המרכזי שיפגיש בין בנות הרצליה למכבי עירוני רמת גן (18:00, שידור ישיר בערוץ 5 פלוס). במשחקים נוספים בבית העליון (שעה ראשית 19:00) שיערכו ביום שני, 5.4: אליצור לייקה חולון – מכבי הפניקס חיפה; מכבי בן בנות אשדוד – אליצור נווה דוד רמלה. בבית התחתון (שעה ראשית 19:00, יום שני, 5.4): הפועל ראשל"צ – א.ס רמת השרון; מכבי רעננה – הפועל בני פ"ת.

בית עליון:

בנות הרצליה – מכבי עירוני רמת גן (יום ראשון, 4.4., 18:00, שידור ישיר בערוץ 5 פלוס)

אחרי ההפסדים בבית העליון למכבי בן בנות אשדוד ולמכבי הפניקס חיפה, מארחת הקבוצה מהרצליה את מכבי עירוני רמת גן, שניצחה את חולון על חודה של נקודה והפסידה לאשדוד. המאזן בין שתי הקבוצות בליגה הסדירה עומד על 1:1 ולמפגש הפעם חשיבות רבה לקראת קביעת 4 הקבוצות שישחקו בסדרת חצי גמר הפלייאוף.

אליצור לייקה חולון – מכבי הפניקס חיפה

חולון פתחה את משחקיה בבית העליון עם שני הפסדים לרמת גן ולרמלה. חיפה במאזן של 1:1 בבית העליון אחרי הפסד לרמלה וניצחון על הרצליה, אבל מה שמעניין במיוחד – העובדה שחולון ניצחה העונה פעמיים את חיפה בליגה הסדירה וניצחון נוסף יחזק את מעמדה בין 4 הגדולות.

מכבי בן בנות אשדוד – אליצור נווה דוד רמלה

השנייה בטבלה מארחת את הראשונה לעוד קלאסיקו של כדורסל הנשים הישראלי. המאזן בין הקבוצות בליגה עומד על 1:1 אבל אשדוד לא שכחה שרמלה הדיחה אותה בחצי גמר גביע המדינה ווינר לנשים בכדורסל.

בית תחתון:

הפועל ראשל"צ – א.ס רמת השרון

ראשון לציון פתחה את משחקיה בבית התחתון עם שני ניצחונות על רעננה ופתח תקווה. גם לרמת השרון שני ניצחונות בבית התחתון על פתח תקווה ורעננה. נוסיף לכך עובדה חשובה – ראשון לציון ניצחה פעמיים בליגה הסדירה את רמת השרון.   

מכבי רעננה – הפועל בני פ"ת

מכבי רעננה גוררת אחריה 12 הפסדים רצופים בליגה ובבית התחתון ועם סגל חסר היא מארחת את פתח תקווה שניצחה אותה העונה פעמיים בליגה הסדירה.