ליגת העל לנשים: הערב יפתח המחזור השישי, אליצור רמלה תארח את אליצור חולון

משחקי המחזור ה-6 בליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל יפתחו הערב (יום ראשון, 27.12.2020, שעה ראשית 19:00) ובמוקד תארח אליצור נווה דוד רמלה את אליצור חולון (19:35 שידור ישיר בערוץ 5 פלוס).

שאר המשחקים: מכבי רעננה – מכבי בן בנות אשדוד; הפועל ראשל"צ – מכבי עירוני רמת גן ; א.ס. רמת השרון – הפועל בני פתח תקווה (20:00). ביום שני יושלם המחזור ה-6 במשחק שיפגיש בין בנות הרצליה למכבי הפניקס חיפה.

אליצור נווה דוד רמלה – אליצור חולון (19:35 שידור ישיר בערוץ 5 פלוס)

אליצור נווה דוד רמלה, בהדרכת המאמנת שירה העליון, שומרת על מאזן מושלם. חולון, בהדרכת המאמן רועי אייזנברג, ניצחה בשלושת משחקיה האחרונים ומקווה להפתיע.

בשורות רמלה מככבות בנייג'ה לייני וטיפאני מיטשל, מהשחקניות היעילות ביותר בליגה ולצידן אליסון הייטאוור, שמובילה את הליגה באחוזי הקליעה ל-3 נקודות עם 61.5%. אגב, עד כה, בכל משחק שקבוצתה ניצחה העונה – צלפה הייטאוור לפחות שלשה אחת.

בחולון, שימו לב לשיי קלי וסקויה הולמס, המצטיינות בריבאונדים. קלי הורידה במשחק האחרון 18 ריבאונדים, והולמס הורידה  11 כדורים חוזרים ושתיהן מדורגות בחמישייה הראשונה של הליגה בקליטת הכדורים החוזרים.

מכבי רעננה – מכבי בן בנות אשדוד (19:00)

לרעננה 4 הפסדים רצופים ולאשדוד ניצחון אחד בשלושת מחזורי הליגה האחרונים. על הנייר הקבוצה של המאמן גלעד כץ עדיפה על זו של המאמן לירון שרף, שעדיין לא רשמה ניצחון בית העונה.

הפועל ראשל"צ – מכבי עירוני רמת גן  (19:00)

ראשון לציון סוחבת שלושה הפסדי ליגה רצופים. לרמת גן שני ניצחונות רצופים ושאיפתה להמשיך במומנטום החיובי.

שימו לב לעדן ציפל מראשל"צ שבמשחק הליגה האחרון מול הפועל בני פ"ת קלעה 18 נקודות.

ברמת גן, שימו לב לטל לב שב-4 מ-5 משחקי הליגה האחרונים קלעה בדו ספרתי.

א.ס. רמת השרון – הפועל בני פתח תקווה (20:00)

מפגש קצוות בין הקבוצות של המאמן נמרוד מיטל לקבוצה של המאמן גיל סלע.

ברמת השרון בלוטות העונה ג'קי יאנג, המובילה את הליגה בנקודות וזריקות ל-2 נקודות עם ממוצע של 27.6 נקודות לערב. לצידה מצטיינת הסנטרית אליאנה קואוטס, הראשונה בליגה בממוצע ריבאונדים למשחק ובמספר הכדורים שהיא קולטת בהתקפה, לה 16.8 נקודות למשחק ו-15 ריבאונדים לערב.

בשורות פתח תקווה שימו לב לג'וסלין ווילובי עם 25.2 נקודות בממוצע לערב, לקיילה צ'ארלס עם ממוצעים של 20.8 נקודות ו-11.8 ריבאונדים לערב ולקריסטין סימון עם ממוצע של 18 נקודות ו-10.2 ריבאונדים למשחק.

בנות הרצליה – מכבי הפניקס חיפה (יום שני, 28.12, 19:00)

בנות הרצליה עם הרכזת מרינה מייברי הנהדרת והפורוורדית ויקטוריה מקוליי מארחת את מכבי הפניקס חיפה, שעוברת מתיחת פנים עם שתי זרות חדשות פיונדה פיצג'רלד. רייצ'ל הוליביי (1.95 מטר)

במחזור האחרון שיחקה חיפה רק עם זרה אחת בלבד, טיאנה מולדרו, וזה לא הספיק. מעניין כיצד היא תראה במשחק שינעל את המחזור השישי ויחתום את שנת 2020.