מוצ"ש: נהריה יוצאת לקרית אתא, הוד"ש תארח את נתניה

שני משחקים יתקיימו מחר (מוצ"ש) במסגרת הליגה הלאומית. המשחק המרכזי, שישודר בעמוד הפייסבוק של איגוד הכדורסל הישראלי, יפגיש בין עירוני 'ירח סוכנות ביטוח' קרית אתא לעירוני 'גשם' נהריה במשחק שהוקדם מהמחזור ה- במשחק נוסף מהמחזור ה-14 תארח מכבי 'סנו' הוד"ש את אליצור BRIGA נתניה שחוזרת לפעילות אחרי התפרצות קורונה.

מאת: ניב שמולי

עירוני 'ירח סוכנות לביטוח' קרית אתא – עירוני 'גשם' נהריה

אחרי מנוחה בת למעלה משבוע וחצי, חוזרת עירוני 'ירח סוכנות לביטוח' קרית אתא לפעולה. הקבוצה מהקריות אמנם טרם סיימה באופן רשמי את הסיבוב הראשון, אולם הוא בהחלט היה מוצלח עבורה כשהיא ללא הפסד בית ומציגה כדורסל מרשים בלא מעט משחקים. מי שחזר לסגל לאחרונה הוא שלו לוגשי, כאשר נבו זומרפלד הושאל עד לתום העונה מהפועל גלבוע/גליל מליגת העל. שרון אברהמי יודע שבסיבוב הקודם המשחק בין הקבוצות היה שקול ויקווה כי גם הפעם קבוצתו תצליח להחזיק מעמד עד הרבע האחרון ואף לנצח את הסגולים. מנגד, עירוני 'גשם' נהריה מגיעה אחרי שבוע מנוחה ולאחר שניצחה במוצ"ש שעבר את מכבי 'נקסט אורבן' חיפה בצורה משכנעת. שני הזרים של שי סגלוביץ' ממשיכים לספק את הסחורה מבחינת המספרים. בנהריה יודעים כי בסיבוב השני מחכים להם משחקי חוץ מול רוב קבוצות הצמרת, והמשחק בקרית אתא יהיה המבחן הראשון. בשלושת המשחקים האחרונים קלעו הסגולים ב-22 אחוז בלבד מחוץ לקשת.

הנתון הנוסף: שלו לוגשי שיחק אשתקד בעירוני 'גשם' נהריה, בעוד ניב אוזן וקלארק רוזנברג שיחקו בעבר בעירוני 'ירח סוכנות לביטוח' קרית אתא.

מכבי 'סנו' הוד"ש – אליצור BRIGA נתניה

ניצחון אחד בלבד השיגה מכבי 'סנו' הוד"ש עד כה, ובמהלך השבוע הנוכחי החליטה על שינוי במצבת הזרים שלה עם שיחרור של טראוויון דוסון להפועל ר"ג גבעתיים. במקום הפורוורד, הקבוצה של איתי לוי החתימה את ג'רמי קומבס ששוחרר מהאורדונים ועשה את הדרך ההפוכה. מנגד, אליצור BRIGA נתניה חוזרת לפעילות אחרי התפרצות קורונה בעקבותיה חזרה להתאמן באופן מלא רק במהלך השבוע האחרון. בנתניה רוצים לסגור את הסיבוב הראשון במאזן חיובי, ולשם כך יצטרכו לנצח בשנים המשחקים שנותרו להם נגד קבוצות התחתית מהוד"ש ומאשדוד. תום ספקטור יפגוש את קבוצתו מהעונה החולפת.

הנתון הנוסף: האם מכבי 'סנו' הוד"ש תירשם בספרי ההיסטוריה של הליגה הלאומית ותשיג ניצחון בודד בסיבוב הראשון?