מחזור רביעי בארצית: מגידו גברה על צפת

העולה החדשה ממגידו גברה בביתה על הפועל צפת והנחילה לה את הפסדה הראשון העונה. נצחונות חוץ לשומרון, כפ״ס וכפר יונה. בדרום: כפר קאסם גברה על אשדוד ונותרה מושלמת. רחובות ראשונה עם ניצחון רביעי בארבעה משחקים.

מאת: אלירן כהן
צילום: מאיר פריילכמן

המחזור הרביעי בליגה הארצית התקיים אמש (ראשון) ברובו, וזימן לנו כמה תוצאות מסקרנות ומוליכה חדשה למחוז הצפוני – הפועל מגידו. בדרום: שתי קבוצות – מכבי רחובות והפועל כפר קאסם – ממשיכות לשמור על מאזן מושלם גם אחרי ארבעה מחזורים. המחזור יושלם מחר, יום שלישי, כשמכבי שהם תארח את א.ס. אשקלון.

משחקי המחזור יצאו לדרך עוד ביום שישי האחרון, כשהפועל לוד התארחה בחבל איילות והשיגה את נצחונה הראשון העונה – 93:111 על הקבוצה המקומית שעדיין לא ניצחה העונה. בקרב הבלתי מנוצחות שנערך אמש, גברה הפועל כפר קאסם על מכבי אשדוד צבר 67:82, והנחילה לה את הפסדה הראשון העונה. אופק בוגדנובסקי הוביל את המנצחים עם 17 נקודות.

מכבי אליצור פתח תקווה השיגה ניצחון שני ברציפות, כשגברה בביתה על אליצור נחל שורק 91:92. הנציגה השניה של אם המושבות, אליצור פתח תקווה / גבעתיים, הפסידה בביתה לאליצור יבנה, 74:94, והיא עדיין מחפשת את נצחונה הראשון העונה. עוז חולי הוביל את המנצחים עם 18 נקודות.

מוליכת הטבלה מרחובות נותרה ראשונה גם אחרי ארבעה מחזורים. רחובות גברה בביתה על אליצור רמלה, 74:84 ושמרה על מאזנה המושלם. אפיק ניסים הוביל את המוליכה עם 20 נקודות אישיות.

בצפון: הפועל גלבוע ברוש עלתה למאזן 1-3 עוד במוצאי שבת, כשגברה בביתה על הפועל כפר סבא / כוכב יאיר 62:70 עם 19 נקודות של אביאל לוי. כמוה, לא פחות מ- 5 קבוצות נוספות מחזיקות במאזן זהה וממלאות את החצי הראשון של טבלת הליגה.

בקרב הצמרת של המחזור גברה הפועל מגידו בביתה על הפועל צפת, 87:92, והנחילה לה את הפסדה הראשון העונה, בתום משחק צמוד ומסקרן. עזמי אבו אחמד הוביל את מגידו עם 31 נקודות. הפועל עכו גברה בחוץ על כרמיאל, 77:58 עם 18 נקודות של ניר נצר, אליצור שומרון גברה על מכבי קרית מוצקין 74:94.

גם הפועל כפר סבא שלום שמרה על מקומה בחלק העליון של הטבלה עם ניצחון 58:70 על מכבי חדרה (15 נק׳ לנועם מטלון ודניאל איידן). בדרבי השרון השני גברה בית״ר כפר יונה על הפועל עמק חפר 80:95.