מחזור 2: צמוד בדרום, חד-צדדי בצפון

שלושה משחקים בדרום הוכרעו על חודו של סל. חמישה משחקים בצפון הסתיימו בפער דו-ספרתי. סיכום משחקי המחזור השני בליגה הארצית. שנים-עשר משחקים נערכו אמש (ראשון) במסגרת המחזור השני בליגה הארצית, שישה משחקים בדרום ושישה נוספים בצפון. המחזור יושלם מחר (שלישי) עם שני משחקים נוספים.

מאת: אלירן כהן
צילום: מכבי אשדוד

בדרום: קיבלנו ערב מותח במיוחד בפתח תקווה, אשדוד ואשקלון. מכבי אליצור פתח תקווה גברה בביתה 68:70 על אליצור פתח תקווה מסל ניצחון של חסון ג'ונסון כ- 8 שניות לסיום (ניב סולומון הרבה למנצחת עם 18 נק'). מכבי אשדוד גברה בביתה על אליצור נחל שורק 82:83 משלשה מנצחת של יובל רחמילביץ' כ- 4 שניות לסיום, ומכבים רעות שבה הביתה מהאולם הרועש באשקלון עם ניצחון 61:64, כשאת הרבע האחרון הקבוצה המנצחת סיימה עם 2 נקודות בלבד (לירז אריאלי הוליך את המנצחים עם 16 נק').

אליצור יבנה גברה בביתה על אליצור גבעת שמואל 66:78. אליצור רמלה עלתה גם היא למאזן 0-2 אחרי ניצחון ביתי על עירוני "שיקו" קריית אונו – 72:85, וגם כפר קאסם שמרה על מאזן נקי מהפסדים עם ניצחון 66:94 על העולה החדשה ממבועים.

המחזור יושלם מחר במשחק בו הפועל לוד תארח את מכבי שוהם.

בצפון היה קצת פחות דרמטי הפעם, כשחמישה משחקים הסתיימו בנצחונות דו-ספרתיים. הפועל עמק חפר הביסה בביתה את מכבי קרית מוצקין 72:94. בית"ר כפר יונה הציגה ערב הגנתי נהדר נוסף וניצחה בהוד השרון 68:81 (אילן ברקוביץ' 15 נק'), והפועל מגדל יזרעאל חזרה מבקה עם ניצחון משכנע משלה – 54:81.

העולה החדשה מנוף הגליל גברה בביתה על מכבי חדרה 84:91, צפת ניצחה את מגידו 66:82 (רם זקס הוביל את קלעי צפת עם 14 נק'), וגם עכו חזרה הביתה עם ניצחון חוץ דו-ספרתי – 66:81 על כרמיאל (24 נק' לרועי נבארו בשורות המנצחים).

המחזור יושלם מחר כשהפועל כפר סבא תארח את הפועל גלבוע ברוש.