מחזור 4: קרב תחתית במעלה אדומים, רמה"ש רוצה מאזן מושלם

המחזור הרביעי בליגה הלאומית יצא כבר אתמול (שני) לדרך עם שני משחקים. עירוני נהריה המשיכה את פתיחת העונה המצוינת שלה עם ניצחון 65:70 על אליצור נתניה, מכבי חיפה השיגה ניצחון ראשון העונה כשגברה בחוץ על אליצור אשקלון 79:83. הערב (שלישי) מכבי מעלה אדומים תארח את מכבי 'סנו' הוד"ש לקרב תחתית, א.ס רמה"ש שיין נדל"ן תרצה לשמור על מאזן מושלם במשחק ביתי מסקרן מול עירוני 'ירח סוכנות לביטוח' קרית אתא במשחק שישודר בערוץ הספורט, מכבי אשדוד תארח את הפועל ר"ג/גבעתיים במשחק שישודר בדף הפייסבוק שלנו. כל המשחקים הערב יחלו בשעה 19:00.

מאת: ניב שמולי

צפו במגזין הליגה הלאומית לסיכום המחזור השלישי ולקראת המחזור הרביעי

מכבי מעלה אדומים – מכבי 'סנו' הוד"ש (ישיר באתר)

אחרי הפסד הליגה הראשון, מכבי מעלה אדומים תארח לראשונה משחק בית במסגרת הליגה הלאומית כשתפגוש את מכבי 'סנו' הוד"ש. העולה החדשה נראית טוב בינתיים, אך יודעת כי העונה עוד ארוכה. בקבוצה מודעים לכך שהם עומדים בפני שבוע קריטי, כאשר לאחר המשחק מול מכבי 'סנו' הוד"ש תפגוש עוד יריבה שטרם ניצחה העונה – הפועל מגדל העמק/יזרעאל. מנגד, מכבי 'סנו' הוד"ש מחפשת ניצחון בכורה העונה ויודעת שהמשחק מול העולה החדשה קריטי עבורה. איתי לוי יצטרך לקבל את הניסיון של ניב ברקוביץ' ויכולת טובה של יתר הישראלים בכדי לצאת מירושלים עם שתי הנקודות.

הנתון הנוסף: שני המאמנים, יאיר גבירץ ואיתי לוח, נפגשו בעונת 2019/20 במסגרת הליגה הארצית. מעלה אדומים גברה על אליצור רמלה של איתי לוי.

May be an image of 2 people and text

מכבי אשדוד – הפועל ר"ג גבעתיים (ישיר בפייסבוק)

אחרי שני הפסדים, במכבי אשדוד יארחו לראשונה העונה, בתקווה שזה יעזור להשיג ניצחון בכורה. בקבוצה קיבלו בסוף השבוע את כריס אורטיז, שחתם בשלב מוקדם יותר, כך שטחואן אגיי שוחרר. מנגדס הפועל ר"ג גבעתיים מגיעה לאחר שבוע מנוחה ועבורנ זה יהיה משחק ראשון מחוץ לזיסמן. האורדונים מובילים את הליגה בריבאונד, וירצו לנצל את היתרון שלהם בצבע עם טרידוול וקומבס. עמית אבו יפגוש את הקבוצה במדיה שיחק בעבר.

הנתון הנוסף: מכבי אשדוד מוסרת הכי מעט אסיסטים בליגה – 15 בלבד, ולעומת זאת מאבדת 18 כדורים למשחק – מקום שני בליגה.

May be an image of one or more people and text

א.ס רמה"ש שיין נדל"ן – עירוני 'ירח סוכנות לביטוח' קרית אתא (ישיר בערוץ הספורט)

א.ס רמה"ש שיין נדל"ן ניצבת בפני פתיחת העונה הטובה ביותר שלה בליגה הלאומית. הקבוצה של גיא קנטור יצאה בשבוע שעבר עם ניצחון ממגדל העמק בזכות שלשת ניצחון של טיילר ווידמן. הקבוצה מהשרון מובילה את הליגה בריבאונד ובסחיטת עבירות, בעיקר בזכות קווין קייפרס. מנגד, עירוני 'ירח סוכנות לביטוח' קרית אתא תקווה להשיג ניצחון חוץ ראשון העונה, ועל הדרך להנחיל הפסד בכורה למארחים. נציגת הקריות קולעת הכי הרבה זריקות לשתיים. שרון אברהמי נעזרה ביכולת טובה של קורן ג'ורנו וגור לביא שפתחו טוב את העונה.

הנתון הנוסף: גיל אמיתי ושלו לוגשי הפצועים לא צפויים לקחת חלק בהתמודדות.

May be an image of 2 people, ball and text

מכבי עירוני רמת גן – הפועל 'מגה אור' חבל מודיעין (ישיר באתר)

הרבה לחץ השתחרר בהפועל 'מגה אור' חבל מודיעין אחרי הניצחון הראשון העונה על הפועל עפולה, ניצחון שהושג בזכות יכולת הגנתית טובה והרבה הקרבה. יהוא אורלנד יקווה לקבל את שוהם גת ביכולת זהה. אייל שולמן יפגוש את קבוצתו מהעונה החולפת. מנגד, מכבי עירוני ר"ג ממשיכה להציג כדורסל שמח, והניצחון ברוממה השאיר את הקבוצה נקייה מהפסדים. כבר ביום שישי הקרוב תפגוש הקבוצה את הפועל עפולה במסגרת רבע גמר גביע הליגה הלאומית.

הנתון הנוסף: שמוליק ברנר ויהוא אורלנד שיתפו פעולה בעונת 1999/2000 בהפועל גליל עליון.

May be an image of 2 people, ball and text

הפועל עפולה – הפועל מגדל העמק/יזרעאל (ישיר באתר)

דרבי בעמק. הפועל עפולה תארח את השכנה ממגדל העמק, כשהיא עם ניצחון בודד מתוך שלושה משחקים. בעפולה יצטרכו לגלות יכולת התקפית טובה יותר, כאשר באף משחק העונה היא ל עברה את ה-80 נקודות. מי שפתח לא טוב את העונה הוא דניאל דנינו שכרגע לא בא לידי ביטוי. מנגד, בהפועל מגדל העמק/יזרעאל יופיעו שוב בסגל חסר ועם זר אחד. אחרי ההפסד הכואב לרמה"ש שיין נדל"ן, בקבוצה יודעים כי יהיה קשה להתאושש בעפולה. מבחינת אסף רוטשטיין יהיה זה משחק חוץ ראשון מבין שניים רצופים כשבשבוע הבא תתארח הקבוצה אצל מכבי מעלה אדומים לקרב מסקרן.

הנתון הנוסף: ניר קפלן היה המאמן האחרון של הפועל מגדל העמק/יזרעאל בליגה הלאומית.

May be an image of one or more people, ball and text