מחזור 6: רמה"ש ונהריה רוצות להמשיך לנצח

המחזור השישי ייפתח הערב (שלישי) עם ארבעה משחקים. במוקד א.ס רמה"ש שיין נדל"ן תרצה לשמור על מאזן מושלם במשחק צמרת מול אליצור נתניה ועירוני 'גשם' נהריה תקווה גם היא להמשיך לנצח במשחק ביתי מול הפועל ר"ג גבעתיים. המחזור יימשך מחר (רביעי) במשחק בין מכבי 'נקסט אורבן' חיפה להפועל 'מגה אור' חבל מודיעין, ובחמישי יינעל המחזור עם שני משחקים נוספים.

מאת: ניב שמולי
צילום: יעל הראל

א.ס רמת השרון שיין נדל"ן – אליצור נתניה (ישיר בערוץ הספורט)

קרב צמרת בקרית עתידים. א.ס רמת השרון שיין נדל"ן נהנית מפתיחת העונה הטובה ביותר שלה בליגה הלאומית עם חמישה ניצחונות ומאזן מושלם. במחזור החולף שוב השיגה הקבוצה ניצחון אחרי סיום דרמטי בו גברה על מכבי 'סנו' הוד"ש. הקבוצה של גיא קנטור מובילה את האחוזים בליגה מהשלוש עם 42.5 אחוז. מנגד, באליצור נתניה ניצבים בפני שבוע לא פשוט במהלכו ישחקו שלושה משחקים בשישה ימים כאשר במוצ"ש יתקיים משחק רבע גמר גביע הליגה הלאומית וביום שני תארח הקבוצה את הפועל עפולה. בנתניה יצטרכו להסתדר שוב בלי עמית אהרוני, אך בהיעדרו איתן בורג תפס את המקום. עידו פליישר פתח טוב את העונה ומעמיד 10 נקודות לצד 6.3 ריבאונדים.

הנתון הנוסף: מתוך חמשת הניצחונות של א.ס רמת השרון שיין נדל"ן, ארבעה היו במשחקים צמודים.

אליצור איתו אשקלון – הפועל מגדל העמק/יזרעאל

אליצור איתו אשקלון מגיעה למשחק במומנטום חיובי ואחרי שני ניצחונות ליגה ושלושה ניצחונות בכל המסגרות. הדרומיים גברו על הפועל 'מגה אור' חבל מודיעין במוצ"ש בזכות רבע אחרון נהדר בו הצליחה לברוח. עמית תמיר מקבל מאלון דרוקר ומעומר בן דוד תפוקה נאה, כאשר השניים דחקו את ארתור רוזנפלד ששיחק רק רק 7 דקות במשחק האחרון. דניאל רוזנבאום צפוי לערוך בכורה בקבוצתו החדשה. מהעבר השני, העולה החדשה יכולה להיות מעודדת מהשינויים האחרונים שביצעה שהניבו לה ניצחון קריטי על מכבי מעלה אדומים ויכולת טובה מול מכבי עירוני רמת גן שלא הספיק לניצחון. אסף רוטשטיין יצטרך לקבל יכולת טובה מיהל פלג ותומר אסייג בקו האחורי.

הנתון הנוסף: ג'ף גריי עזב לפני כשבוע את אליצור איתו אשקלון וחתם בהפועל מגדל העמק/יזרעאל. בשני משחקיו בעולה החדשה תרם 18 נקודות ב-40 אחוז מהשלוש.

הפועל עפולה – מכבי 'סנו' הוד"ש

אחרי חמישה משחקי ליגה קיוו בהפועל עפולה להיות במאזן חיובי, אולם מוצאים עצמם עם שלושה הפסדים. בקבוצה יכולים להתעודד מכך שאף הפסד לא הגיע בבית וינסו לשמור על המאזן הזה. יחד עם זאת, בעפולה סובלים מנכות פציעות ולריקי פאק חבר רועי נציה שסובב את הקרסול בהפסד במוצ"ש בקרית אתא. מנגד, מכבי 'סנו' הוד"ש מגיעה מעודדת על אף ההפסד הביתי למוליכת הטבלה מרמת השרון. הקבוצה של איתי לוי הראתה אופי וקיבלה משחק נהדר מגיא רושקין, וזאת למרות שהחטיא את הזריקה האחרונה במשחק.

הנתון הנוסף: טראוויון דוסון דייק ב-11 מ-19 השלשות האחרונות שזרק.

עירוני 'גשם' נהריה – הפועל ר"ג גבעתיים

אחרי חמישה מחזורים, עירוני 'גשם' נהריה היא אחת משתי קבוצות שטרם הפסידה. אחרי המנוחה במחזור סוף השבוע, הסגולים ניצבים בפני שבוע עם שני משחקים, כאשר בסוף השבוע יתארחו בנתניה במסגרת רבע גמר גביע הליגה הלאומית. יוגב אוחיון צפוי לקבל דקות אחרי שלא שיחק במשחק הליגה האחרון. מנגד, הפועל ר"ג גבעתיים מגיעה אחרי ניצחון חשוב על עירוני 'קבוצת גינת' רעננה בזכות רבע אחרון נהדר. דימיטריוס טרידוול הוביל את קבוצתו עם דאבל דאבל, ויצטרך להתמודד בצבע מול העומק של הסגולים.

הנתון הנוסף: בשני משחקים העונה דאסטין תומאס דייק ביותר מ-66 אחוז לשתי נקודות.

מכבי 'נקסט אורבן' חיפה – הפועל 'מגה אור' חבל מודיעין (ישיר בפייסבוק)

קרב מעניין בין שתי קבוצות במאזן זהה של שני ניצחונות מחמישה משחקים. הירוקים ניצחו ביום ראשון האחרון את מכבי אשדוד, ואילו האורחים הפסידו לאליצור איתו אשקלון אחרי רבע אחרון לא טוב. הקבוצה של אבי סוכר מקבלת עד כה תרומה נאה מהרכש החדש מיקה אלן. בחבל מודיעין יודעים כי אם לא יצליחו לייצר המשכיות, גם הניצחונות על עפולה ומכבי עירוני רמת גן לא יעזרו להתקדם לכיוון הצמרת.

הנתון הנוסף: עמית אלון יפגוש את הקבוצה במדיה גדל אחרי משחקו הטוב ביותר העונה בו קלע 11 נקודות שלא עזרו לקבוצתו מול אליצור איתו אשקלון.