מכבי חיפה תארח את מכבי רעננה בפתיחת המחזור ה-7 בליגת אתנה ווינר לנשים

משחקי המחזור ה-7 בליגת אתנה ווינר לנשים בכדוסל יפתחו הערב (יום ראשון, 3.1.2021) במשחק המרכזי שיפגיש בין מכבי הפניקס חיפה למכבי רעננה (18:00, שידור ישיר בערוץ 5 פלוס). יתר משחקי המחזור יערכו ביום שני, 4.1.2021, שעה ראשית 19:00.אליצור חולון – בנות הרצליה; הפועל בני פ"ת – אליצור נווה דוד רמלה; מכבי עירוני רמת גן – א.ס רמת השרון; מכבי בן בנות אשדוד – הפועל ראשל"צ.

מכבי הפניקס חיפה – מכבי רעננה (יום ראשון, 3.1, 18:00, שידור ישיר בערוץ 5 פלוס)

לאחר שמשחקה של מכבי חיפה, בשלב רבע גמר גביע המדינה, נדחה בשל העובדה שאחת משחקניות הקבוצה נמצאה חיובית לקורונה, ובבדיקת קורונה שעברה הקבוצה כולה ונמצאה שלילית, תארח מחר (יום ראשון, 3.1) חיפה את מכבי רעננה למשחק המרכזי שיפתח את המחזור ה-7 בליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל.

חיפה החליפה לאחרונה שתי זרות וצירפה את הגארדית פיונדה פינצג'רלד ואת הסנטרית רייצ'ל הוליביי. אחרי הניצחון במחזור ה-6 על בנות הרצליה (בחוץ) 80:82, מקווה הקבוצה של המאמן עומרי צירלין להמשיך במומנטום החיובי ולנצח את רעננה שבמאזנה חמישה הפסדי ליגה רצופים.

אליצור חולון – בנות הרצליה

אחרי שחולון העפילה לחצי גמר גביע המדינה, תרצה הקבוצה של המאמן רועי אייזנברג לפתוח את השנה האזרחית החדשה עם ניצחון ולשם כך יש לה את סקויה הולמס הנמצאת בכושר מצוין, שיי קלי וצ'לסי הופקינס לצד חבורה של שחקניות ישראליות ברוכות כשרון כמו אמי רינת, ליעד אורבך, דניאל רבר ואילה רוט.

בבנות הרצליה יש את מרינה מייברי, המובילה את הליגה במדד היעילות (33.4), בנקודות (26.8) ובחטיפות (3.8) למשחק. לצדה ויקטוריה מקוליי  הראשונה בליגה בממוצע חסימות למשחק (2.5) ועם 22.7 נקודות ו-10 ריבאונדים בממוצע למשחק.

הפועל בני פ"ת – אליצור נווה דוד רמלה

אחרי שני הפסדים כואבים בליגה לרמת השרון (83:73) בחוץ ולאליצור חולון (66:57) בבית, מארחת הקבוצה של המאמן גיל סלע את אליצור נווה דוד רמלה, השומרת על מאזן מושלם בליגה ובגביע המדינה.

ברמלה בנייג'יה לייני בכושר מצוין אחרי 30 נקודות ו-11 ריבאונדים ברבע גמר גביע המדינה ולצידה טיפאני מיטשל ואליסה בארון המצוינות.

בפתח תקווה, המון על הכתפיים של ג'וסלין ווילובי, קיילה צ'ארלס וקריסטין סימון.

מכבי עירוני רמת גן – א.ס רמת השרון

אחרי שהמפגש ברבע גמר גביע המדינה בין שתי הקבוצות הסתיים בניצחון חוץ 68:72 למכבי עירוני רמת גן, מארחת הקבוצה של המאמן רועי לזר את רמת השרון, שתעלה למשחק עם מנהל המועדון אלי רבי כמאמן, במקומו של נמרוד מיטל.

מכבי בן בנות אשדוד – הפועל ראשל"צ

הקבוצה של המאמן גלעד כץ מחפשת יציבות ועד כה לא הצליחה לחבר שני ניצחונות ליגה רצופים. מול ראשון לציון היא מקווה לשנות את הסטטיסטיקה ולהתחיל את השנה האזרחית החדשה עם ניצחון ליגה שני ברציפות. 

לאשדוד סגל עדיף עם דניאל אדאמס, קאדיג'ה קייב, מאי דיין, ירדן דנן, אלכסיס פטרסון, נועה זליבנסקי, אנט סנואו ולאה פורביס.

בראשון לציון הוכיחו רק במחזור האחרון שלקבוצה המון פוטנציאל לאחר שעם שתי זרות בלבד, רשמה ניצחון 72:79על האלופה מרמת גן, עם צ'לסי נלסון וסידני קוק המצוינות שנעזרו בגילי אייזנר, מאי רווח, עדן ציפל ועמית טרנר.