מכבי שוהם שרדה בליגה

מכבי שהם גברה אמש על הפועל לוד והבטיחה לעצמה עונה נוספת בליגה. רחובות גברה על נחל שורק והשאירה לעצמה סיכוי (שעדיין אינו תלוי בה) לעלייה. יתר המשחקים שנערכו ביממה האחרונה היו לפרוטוקול בלבד.

מאת: אלירן כהן
צילו: מתן בן עוז / דיגישארק

הליגה הארצית נכנסת ליישורת האחרונה שלה, כשעל הפרק נותרו הכרעות מצומצמות בלבד שכפי הנראה ימתינו למחזור הנעילה ביום רביעי הבא.

במחוז הדרומי, הרבה משחקים לפרוטוקול ומיני הכרעה אחת שנרשמה אמש (רביעי): מכבי שהם גברה בחוץ על הפועל לוד 71:87 והבטיחה לעצמה עונה נוספת בליגה. כרגע, המאבק בתחתית הוא בין מכבים רעות, שגברה אמש על א.ס. אשקלון 85:92, ואליצור נחל שורק, שהפסידה למכבי רחובות 75:81. לרחובות (14 נק׳ אמש לאפיק ניסים, עמית סלע ושי גואטה) עדיין סיכוי לשוב למקום הראשון ולעלות ללאומית, אבל היא תלויה בתוצאות משחקיה של מעלה אדומים בשבוע הבא, שתארח ביום ראשון את שהם ותתארח ביום רביעי בלוד.

בעוד שני משחקים שנערכו לפרוטוקול גברה הפועל חבל איילות על קרית אונו בחוץ 82:91. מכבי פתח תקווה גברה על מכבי שדרות 64:67.

במחוז הצפוני נערכו אמש ושלשום שני משחקים שלא הכריעו דבר. הפועל כפר קאסם גברה בחות על בית״ר כפר יונה 87:91. הפועל עמק חפר ניצחה בבית את אליצור גבעת שמואל 82:98.