משחק מספר 4 מכבי ת"א – גלבוע/מעיינות 58-99 – מכבי ת"א זוכה באליפות המדינה לנוער

מכבי ת"א זוכה בתואר האליפות אחרי 5 שנים, ומשלימה זכייה בדאבל. גלבוע/מעיינות מסיימת עונה גדולה עם הרבה מחמאות.

מכבי ת"א פתחה עם עמית עבו, עומר בירנפלד, תומר זלמנסון, יובל זוסמן ועידו פליישר, גלבוע/מעיינות פתחה עם שגב גרילק,  נטע גל, שובל וקנין, דניאל סידריוק ואביאל לוי.

גלבוע/מעיינות פתחו את המשחק בסערה בראשות נטע גל, שגב גרילק ואביאל לוי צול סל יחיד של יובל זוסמן, 2-12 אחרי 3 דקות ואורן אהרוני מזעיק פסק זמן.  מכבי ת"א חזרו למשחק עם נקודות מהקו ונקודות של זוסמן ובן הרוש 11-16 , 2 דקות לסיום הרבע. שלשה של זוסמן ונקודה מהקו של סיניבר מול שלשה וסל של נטע גל ובסיום הרבע 14-21 לגלבוע/מעיינות.

מכבי ת"א פתחו את הרבע השני בסערה מנקודות של זלמנסון וזוסמן שבגלבוע/מעיינות לוי קולע מהקו והמשחק בשוויון 22-22.   אביאל לוי מהקו ונקודות של שגב גרילק ואביאל לוי מול נקודות של זוסמן 28-31, 5 דקות למחצית. פליישר, זלמנסון ועבו מריצים את מכבי ת"א מול נקודות מהקו של חנוכי ושובל וקנין ובמחצית 32-46 למכבי ת"א.

מכבי ת"א המשיכה לרוץ ברבע השלישי שעבו, פליישר ושלשה זלמנסון והצהובים מובילים 32-54. נקודות מהקו של וקנין ולוי שמוסיף סל מול בירנפלד, זלמנסון 38-60 למכבי ת"א. שלשה של עבו ונקודות של  בן אקן מול סל של סרוסי והצהובים מובילים 40-68 בתום הרבע.

מכבי ת"א פתחה את הרבע עם מטח שלשות של בירנפלד, זיס, עבו וזוסמן מול נקודות מהקו של נטע גל ושלשות של סידריוק וגרילק. עבו, זלמנסון ווכניש מול נקודות מהקו של שובל וקנין ועמית ראובן שמוסיף נקודות 54-91. בן אקן עם שלשה חתם למכבי ת"א את העונה שמנגד בגלבוע/מעיינות יותם חנוכי, צעיר השחקנים מתכבד בסל האחרון של גלבוע/מעיינות בעונה.
אורן אהרוני, מאמן מכבי ת"א:

"אחרי 8 שנים שלא זכינו בדאבל עשינו את זה העונה. כל הכבוד לגלבוע/מעיינות שהיא קבוצה מצוינת. יש לנו קבוצה מאוד כשרונית ומאוד מיוחדת. מדובר בשחקנים לא מקומיים שאוהבים לשחק ביחד. במאני טיים שיחקנו כדורסל מצויין ועמדנו במטרות שלנו"

יובל זוסמן, שחקן העונה ממכבי ת"א:

"עשינו את זה ביחד עם כל החברים. נהניתי העונה מכל רגע, זה מאוד מתוק לקחת דאבל, רצינו את זה מאוד וזה חשוב למועדון"

ליאור קרת מאמן גלבוע/מעיינות:

"עשינו עונה מדהימה מלא חוויות. נשארנו ביחד, שחקנים ויתרו על הרבה דברים כדי להיות ביחד במסגרת הזאת. השחקנים שלנו עשו את המקסימום, מעל ומעבר. אני מקווה שהם ייקחו איתם משהו לחיים מהשנתיים האלה, כי אנחנו קודם כל מחנכים ורק אחר כך מאמני כדורסל, זה המהות של מועדון גלבוע/מעיינות."

קלעו למכבי ת"א:

יובל זוסמן – 22, עמית עבו – 19, תומר זלמנסון – 16, עידו פליישר – 10, מתן בן אקן – 8, עידו בן הרוש ועמית זיס – 6, עומר בירנפלד –  5, רועי וכניש – 4, עומרי סיניבר – 3.

קלעו להפועל גלבוע מעיינות:

נטע גל ואביאל לוי – 12 , שגב גרילק – 9, שובל וקנין – 6, עמית ראובן ודניאל סידריוק – 5 , יותם חנוכי – 4, אמיר הרבסט ושי סרוסי – 2, עופרי נווה – 1.