נבחרת הנוער נעצרה ברבע הגמר

המסע של נבחרת הנוער באליפות אירופה נבלם ברבע הגמר עם הפסד 83:65 למארחת סרביה. שחר דורון בלט עם 20 נקודות, אך הנבחרת סבלה מאחוזים לא טובים מהשלוש. יוון מחכה במשחקי הדירוג.

נבחרת הנוער של ישראל נכנעה הערב (חמישי) בשלב רבע גמר אליפות אירופה לנבחרת סרביה 83:65. למעשה, כבר מהפתיחה הביתיים, שעד כה לא הפסידו באליפות, הפגינו עליונות ועלו ליתרון. ברבע השני הפער גדל לדו ספרתי, וגם ניסיון קאמבק ברבע השלישי לא צלח. נבחרת ישראל קלעה 5 שלשות ב-18 אחוז. נבחרת ישראל תפגוש את יוון במסגרת משחקי הדירוג.

נבחרת סרביה פתחה טוב יותר ועם שלשות ונקודות במעבר הובילה 18:8. יואב ויטלם ואלון מיכאלי עלו מהספסל ועם הרבה אנרגיה קיזזו ל-20:15 לאחר הרבע הראשון. מיד בפתיחת הרבע השני סרביה עלתה ליתרון שיא אחרי עוד שלשה – 31:19. עופרי נווה ואלון מיכאלי שמרו את ישראל קרובה, אך הביתיים שוב ברחו – 43:29 במחצית. עם פתיחת הרבנ השלישי המארחים הגדילו את הפער והובילו 53:36. עופרי נווה הגיב בשלשה ועם נקודות של שחר דורון זה רק 53:46. בסוף הרבע השלישי 58:48. ברבע האחרון נבחרת סרביה שוב ברחה והכריעה את המשחק.

קלעים:

שחר דורון 20, עומר מאייר ואלון מיכאלי 10 כ"א, עופרי נווה 7, אורי כהן ואילי דולינסקי 6 כ"א, אביב קוקוטק ויואב ויטלם 3 כ"א.

שרון אברהמי מסר בסיום: "סרביה נבחרת טובה מאד, אני חושב שהיינו צריכים יום קליעה טוב כדי להיות איתם צמודים. לא קלענו טוב מהשלוש וקשה לנצח עם 18 אחוז. עם כל זה וכמו בכל הטורניר, הנבחרת שלנו נלחמה וכבר הורדו את הפער ל-7 אבל נפלנו בריבאונד ההגנה. זאת הייתה חוויה עבור השחקנים לשחק מול קהל".