נבחרת העתודה פותחת את אליפות אירופה בפודגוריצה

שלוש שנים אחרי שזכתה בפעם השנייה ברציפות באליפות אירופה, נבחרת העתודה שלנו עד גיל 20, חוזרת למפעל המרכזי שהושבת למשך שנתיים בשל משבר הקורונה. החל משבת בפודגוריציה בירת מונטנגרו, הנבחרת שלנו תנסה להישאר בצמרת הכדורסל האירופי ותפתח את הופעותיה במשחק קשה מול יוון בשעה 17:30 ובשידור בספורט 5.

שיטת המשחקים נשארה כשהיתה. אחרי הבית המוקדם בו תפגוש גם את פורטוגל ואיטליה, הנבחרת תגיע לרגע המכריע של האליפות, המשחק הרביעי, משחק ההצלבה שהמנצחת בו עולה לרבע הגמר ותתמודד על המדליות והמפסידה יורדת למשחקי הדירוג 9-16 ותלחם על הישארות בדרג א'. הבית שמצטלב עם זה של הנבחרת קרואטיה, בלגיה, צרפת וסלובניה.

לקראת האליפות אמר המאמן אורן אהרוני: זה אתגר גדול כמו לפני כל אליפות. נפגענו בהכנה מפציעות של שחקנים משמעותיים, אבל כמו כל נבחרת ישראל, נעשה את המקסימום שלנו כדי לעשות טורניר טוב בטורניר שיהיה ברמה גבוהה מאוד. אנחנו נרגשים ונעשה את הכי טוב שלנו. על היריבות בבית המוקדם אמר אהרוני: יוון נבחרת ברמה הכי גבוהה באירופה וזה המשחק הראשון. זו קבוצה חזקה, עם גודל ושחקנים עם ניסיון. איטליה ופורטוגל קבוצות טובות והתחלנו להסתכל גם עליהן, אבל עושה רושם שיוון החזקה ביותר בבית. זה ברור שהאליפות הזו מתנקזת למשחק מספר 4, אבל צריך לבוא לכל משחק כדי לנצח. זו אליפות קשה של 7 משחקים בתשעה ימים. זו אליפות עם פאן מנטאלי מאוד משמעותי ואני מקווה שברמת האנרגיות נביא את הדברים שנבחרת ישראל צריכה להביא.

הסגל הסופי שיצא הבוקר למונטנגרו: נועם דוברת (קפטן), עמית אהרוני, רועי פריציק, שוהם גת, איתן בורג, רון ציפר, יובל לוין, הראל רינסקי, אליעד טל, אבנר דרור, אנטון אגייב, גלעד לוי. מאמן אורן אהרוני, ע  וזרים גיא קפלן ועדי עמוס, מאמן כושר ירון גנקי, ספורטרפיסט גד ריבובסקי, מנהל הנבחרת חזי הוכמן, ראש המשלחת נטע אבוגוב.