נבחרת הקדטיות נכנעה לקרואטיה

נבחרת הקדטיות חתמה את שלב הבתים עם הפסד 81:70 לקרואטיה. בעקבות ההפסד, נקבע כי הנבחרת תסיים את שלב הבתים במקום הרביעי.

נבחרת הקדטיות של ישראל נכנעה היום (ראשון) 81:70 לנבחרת קרואטיה. הפתיחה הייתה של הקרואטיות, אלא שמהר מאד הנבחרת הצליחה להתעשת ומכאן המשחק היה שקול יחסית. בכל פעם שישראל התקרבה ויצרה מומנטום, לקרואטיות היו התשובות והן לא אפשרו לחניכות של שירה העליון לבצע מהפך. בשלב ההצלבה עתידה ישראל לפגוש את ספרד.

קרואטיה פתחה טוב יותר את המשחק והובילה 14:2 לאחר 6 דקות. לי טייכמן ומאיה זילברשלג סיפקו יכולת טובה והלוח הראה 19:13 בלבד לאחר הרבע הראשון. נועה מגד פתחה את הרבע השני בשלשה והמומנטום הישראלי נמשך ואחרי נקודות בצבע זה רק 22:20. דווקא כאן הקרואטיות שוב ברחו ועם שלשה עלו ליתרון 36:25. שירה העליון הזעיקה פסק זמן ושלשה של מיקה ינאי סגרה ריצת 0-8 והלוח הראה 40:36 בלבד במחצית. מבול השלשות של ישראל נמשך והרבע השלישי נפתח עם שתיים כאלה, אך קרואטיה מיד הגיבה עם שתי שלשות משלה – 51:42. שוב ישראל הורידה את הפער, אלא ששוב קרואטיה ברחה – 63:52 לאחר שלושה רבעים. לי טייכמן שמרה את ישראל במשחק עם פתיחת הרבע האחרון, אך נפצעה וירדה לספסל – 72:63, 5 דקות לסיום. יערה ים צימקה עם שלשה מהפינה, אבל לא מעבר לכך.

קלעיות:

לי טייכמן ומאי בייקו 14 נק' כ"א, מאיה זילברשלג (9 ריבאונדים) 13 נק', מיקה ינאי ונועה מגד (7 ריבאונדים) 7 נק' כ"א, יערה ים 5 נק', מיקה קניץ ולין שגיא 4 נק' כ"א, רותם סטיקלרו 2 נק'.