נוער על מחזור 5: חולון מול נס ציונה, עמק חפר תארח את כפ"ס

המחזור החמישי בליגת העל לנוער יתקיים השבוע כשכבר היום (שני) ישוחקו 10 משחקים, כולם בשידור ישיר בערוץ הטלויזיה שלנו. המשחק בו תארח הפועל חולון את עירוני נס ציונה ישודר גם בדף הפייסבוק שלנו, המשחק בין מכבי ת"א לעצמה מודיעין נדחה בשבועיים בשל השתתפות הצהובים בטורניר היורוליג.

מאת: לילך וייס ואילון סלוס

מחוז צפון

מכבי זיכרון יעקב – הפועל עמק יזרעאל 

עמק יזרעאל שאיבדה גובה במחזורים האחרונים מגיעה למשחק חוץ מול העולה החדשה שגם היא לט טעמה מזמן טעמו של ניצחון. יזרעאל פייבוריטים במשחק וירצו לחזור למסלול הניצחונות ולא לאבד קשר עם הצמרת.

א.ס. רמת השרון עלומים – מכבי פתח תקוה נחמן

רמת השרון מגיעה למשחק עם שני הפסדים מול מכבי פ"ת שמגיעה עם שלושה ניצחונות רצופים אלא שרמת השרון עדיין פייבוריטים לניצחון, אלא שהאורחים מאם המושבות בהחלט עשויים לעשות לה חיים קשים.

הפועל גליל צפת – מכבי אסי חיפה

מכבי חיפה הלוהטת והבלתי מנוצחת מגיעה אחרי ניצחון חשוב שמבסס אותה במקום השני ולא צפויה להיתקל בקשיים מול גליל עליון שתחפש את הניצחון במקומות אחרים.

הפועל גלבוע/מעיינות – הפועל ניר נהריה

גלבוע/מעיינות חוזרת שוב למקום המוכר לה בצמרת הטבלה אחרי סדרת ניצחונות עם רוטציה רחבה ועמוקה במיוחד מול נהריה מתחתית הטבלה והיא צפויה להישאר ברביעיית הצמרת.

מכבי רעננה עירוני – אליצור עירוני נתניה

נתניה מגיעה אחרי ניצחון גדול על זכרון יעקב , מולה תתייצב רעננה שמתקשה מאוד העונה בליגה ותנסה להפתיע.

הפועל כפר סבא אביב – הפועל עמק חפר

המוליכה מעמק חפר מספקת עונה נפלאה, תפגוש את כפ"ס העיקשת שלוטשת עיניים לרביעיית הצמרת. צפוי משחק מעניין וכפ"ס תרצה להפתיע ולהנחיל הפסד ראשון לעמק חפר.

מחוז דרום

הפועל ב"ש \ עומר – הפועל ברנר

ב"ש השיגה בשבוע שעבר את ניצחונה הראשון העונה, כשגברה בצורה מרשימה בחוץ על רחובות. אבל השבוע מחכה לה קבוצה מהצמרת של הטבלה, שעל הנייר עדיפה עליה. ברנר מגיעה למשחק במומנטום חיובי במיוחד אחרי 3 נצחונות רצופים וכאמור מקום בחלק העליון של הטבלה.

מכבי ראשל"צ – מכבי רחובות

מפגש קצוות בין השכנות לאזור השפחה. ראשל"צ מגיעה למשחק במאזן מושלם בליגה של 5 נצחונות ועוד כמה כאלו גם בגביע, רחובות עם 5 הפסדים ונראה שגם כאן יש פייבוריטית ברורה לניחון.

הפועל יורם חולון – הפועל נס ציונה רוטנשט

מפגש בין שתי קבוצות אמצע טבלה שרוצות לשמור על מאזן נצחונות חיובי ולהישאר קרובות יותר לחלק העליון. גם חולון וגם נס ציונה רשמו הפסדים מאכזבים בשבוע שעבר, וינסו להתאושש במפגש השבוע שאמור להיות שווה כוחות.

ע.ל.ה יהוד – הפועל ת"א

מפגש קצוות נוסף השבוע, בין יהוד מהתחתית שרשמה עד כה ניצחון בודד לבין הפועל ת"א מהצמרת שניצחה 4 משחקים. יהוד חטפה הפסד כואב מהתל אביבית השניה בשבוע שעבר, האדומים מנגד הביסו את חולון וינסו להמשיך ברצף הנצחונות שלהם.

אליצור יבנה ברק – הפועל ירושלים עזרא

המשחק המרכזי של השבוע שיועבר בשידור ישיר בערוץ הספורט יפגיש בין יבנה לירושלים, שתי קבוצות במאזנים דומים בטבלה ובמאזן כוחות דומה. יבנה השיגה בשבוע שעבר ניצחון חוץ מרשים במיוחד על נס ציונה. הירושלמים מנגד רשמו הפסד כואב בשבוע שעבר, אבל לפני כן היו על רצף של 2 נצחונות.