ניצחון גדול לישראל על שבדיה 68:75

ניצחון נהדר לנבחרת הנשים של ישראל הערב, זהו ניצחון ראשון של ישראל מאז שרון דרוקר מונה למאמן הנבחרת וזה קורה דווקא מול שבדיה החזקה שסיימה את אליפות אירופה האחרונה במקום השמיני. משחק גדול של אליסה בארון ואלכס כהן ונקודות קריטיות בסיום של עדן רוטברג וגילי אייזנר הבטיחו ניצחון יוקרתי במסגרת מוקדמות היורובאסקט, שכזכור יערך בארץ בקיץ הקרוב.

ישראל פתחה מצוין, ציפל, כהן ובארון צלפו מעבר לקשת וקבעו 2:9 מהיר אחרי 2 וחצי דקות. שבדיה חזרה מהר למשחק אבל נקודות של עדן רוטברג ודרו אדלמן שמרו את ישראל צמודה והרבע הראשון הסתיים בשיוויון 14:14 אחרי שלשה של השבדיות. שבדיה פתחה את הרבע השני עם ריצת 0-8 ועלתה ליתרון ראשון. אליסה בארון היתה מצוינת בהתקפה של ישראל שקיבלה נקודות גם מרוטברג ודניאל רבר אבל ההגנה והריבאונד בהגנה היו בעוכרי הנבחרת שירדה בפיגור 27:30.

עם פתיחת המחצית השניה אלכס כהן קבעה שיוויון 31:31 וסגרה את היתרון של שבדיה שהגיע עד 8 נקודות ברבע השני. אלכס כהן היתה נהדרת ברבע הזה ושלשה ענקית שלה החזירה לישראל את היתרון, 38:40 אחרי 5 דקות ברבע השלישי. אלכס כהן לא נרגעה, 2 שלשות נוספות שלה קבעו יתרון דו ספרתי ראשון לישראל, 45:55 בסיום הרבע.

4 נקודות של עדן בפתיחת הרבע האחרון המשיכו את המומנטום הישראלי, שלשה של אליסה בארון קבעה 13 הפרש כשנשארו עוד 5 דקות לסיום אבל אז ישראל נתקעה, השבדיות רצו 0-11 וזה רק 63:65 לישראל עם שתיים וחצי דקות על השעון לסיום המשחק. בדיוק ברגע האמת עדן רוטברג וגילי אייזנר קלעו שלשה כל אחת והבטיחו את הניצחון הישראלי 68:75.

קלעו לישראל: אליסה בארון 19, אלכס כהן 17, עדן רוטברג 16, עדן ציפל 9, דרו אדלמן 4, גילי אייזנר 3, ג'ניפר פליישר 3 (7 ריב'), דניאל רבר 2, דניאל קארש 2.