ניצחון ענק לנבחרת העתודה נשים על יוון, עוד ניצחון אחד בדרך לדרג א'

ניצחון ענק לנבחרת העתודה נשים, אחרי מותחן דרמטי מול יוון. ירדן גרזון עם 26 נקודות ואמי רינת עם 21 נקודות היו מעל כולן, נעמה הלוי עם שלשה חשובה 2 דקות לסיום, עדן ציפל עם מהלך המשחק 20 שניות לסיום והרבה לחימה של כל הסגל הבטיחו לישראל מקום בחצי הגמר מחר בשעה 22:00, כאשר ניצחון יעלה יחזיר אותה לדרג א'.

הדקות הראשונות היו שקולות, ישראל נשענה על היכולת ההתקפית של ירדן גרזון אבל היווניות נשארו צמודות ושיחקו הגנה טובה שאיפשרה להן לחטוף ולסיים במתפרצות כדי לסיים את הרבע ביתרון 18:12. רק אחרי 4 דקות ברבע השני ישראל הוסיפה נקודות על הלוח משלשה של אמי רינת שגם הוסיפה נקודות מהקו וצימקה את הפער מהיווניות. שלשה נוספת שלה נתנה לישראל את היתרון הראשון מאז פתיחת המשחק עם ריצת 0-13 ויתרון 26:28 בהפסקה.

גרזון ורינת המשיכו להיות הציר ההתקפי כשקלעו 27 נקודות מתוך ה-33 שישראל קלעה אחרי 23 דקות של משחק, שלשה נוספת של רינת קבעה יתרון שיא, 28-38 לישראל, 5 דקות בתוך הרבע השלישי אבל היווניות רצו למתפרצות ועם ריצת 0-12 החזירו לעצמן את היתרון, 2 דקות לסים הרבע. שתי שלשות של ירדן גרזון החזירו את היתרון לישראל, 43:44 לישראל.

הרבה מלחמה היתה ברבע האחרון, גרזון המשיכה להיות דומיננטית בהתקפה הישראלית אבל קיבלה הרבה עזרה מנעמה הלוי ותמר זינגר שנלחמו על כל כדור. עוד שלשה של גרזון קבעו 43:49 לישראל, 7 דקות לסיום ועדן ציפל עם סל חשוב מאוד שמרה על היתרון אבל 2 שלשות מהירות של היווניות החזירו להן את היתרון, 4 דקות לסיום. 2 וחצי דקות לסיום במצב של שיוויון, גרזון ספגה את העבירה החמישית שלה ויצאה החוצה, אבל שלשה של נעמה הלוי עם נקודות ראשונות שלה וחדירה נהדרת של אמי רינת קבעו 56:60 לישראל, 2 דקות לסיום.

גם אמי רינת ספגה את העבירה החמישית שלה וישראל נשארה בלי שתי השחקניות החשובות ביותר שלה אבל אז הגיע המהלך של המשחק. 20 שניות לסיום ביתרון 3, עדן ציפל עם שלשה גדולה, סחטה גם עבירה והשלימה 4 נקודות בדרך להבטיח את הניצחון

קלעו לישראל: ירדן גרזון 26 (6 ריב'), אמי רינת 21 (6 ריב'), עדן ציפל 10, מאי רווח 4, נעמה הלוי 3, תמר זינגר 2 (7 ריב', 6 אס').