סדרה ביום: קרית אתא נגד כפר סבא, הניסיון נגד רוח הנעורים

ביום שלישי הקרוב יצא לדרך הפלייאוף של הליגה הלאומית עם סדרות רבע הגמר. בימים הקרובים נציג את 8 הקבוצות שעלו לפלייאוף, סדרה אחרי סדרה, השמות, המספרים והמאזנים.

הסדרה השנייה שלנו היא בין אליצור קרית אתא מהמקום השני נגד הפועל כפר סבא מהמקום השביעי.

המפגשים הקודמים

בסיבוב הראשון 63-74 לקרית אתא בחוץ

בסיבוב השני 60-63 מפתיע לכפר סבא בקרית אתא

 

אליצור קרית אתא

מאמן: יוסי בונן

מאזן: 6-20

מאזן בית: 3-10

מאזן חוץ: 3-10

תוצאה ממוצעת: 71.9-81.9

מלך הסלים: ג'וליאן מיילס 17.4 נקודות

מלך הריבאונדים: תומר גינת 9.3

מלך האסיסטים: סימון פארין 4.2

מלך החטיפות: גל חלמיש 2.5

מלך האיבודים: דאליס ג'וינר 2.5

העונה הסדירה: קרית אתא שמרה על מרבית הסגל מהעונה הקודמת והגיעה מוכנה לעונה, אבל כבר אחרי 3 מחזורים ליאור שגב, הרכז הטוב בליגה, גמר את העונה ולקח זמן עד שהגיע ליאור ליפשיץ וגם הוא נפצע אחרי זמן קצר וחזר רק לאחרונה. בעונה הזו הפך תומר גינת לאחד הישראלים הטובים בליגה, אולי הטוב והיציב מכולם וסימון פארין הצלף, מצא את עצמו בעמדת הרכז עד לאחרונה. תחת יוסי בונן אתא היא קבוצת ההגנה הטובה בליגה ומגיעה לפלייאוף בכושר נהדר עם 4 ניצחונות רצופים כולל אחד מרשים במחזור הסיום בבאר שבע..

יתרונות: אומרים שאין תחליף לניסיון וכל השחקנים הבכירים של הקבוצה היו בשנה שעברה בסדרת הגמר, מרביתם במדי אתא וליפשיץ עם קרית גת. ג'וליאן מיילס אולי לא הסקורר הכי גדול בליגה, אבל אחד הזרים הכי איכותיים שלה ועם המאסה של ג'וינר והקו האחורי שהתעבה מחדש עם חזרתו של ליפשיץ לקבוצה הזו לא חסר כלום כדי לעלות..

חסרונות: יוסי בונן ממש לא חדש במחוזותינו, אבל זו פעם ראשונה שהוא מתחרה על עלייה לליגת העל והלחץ גדול. תומר גינת משחק כמו גדול, אבל הוא עדיין שחקן צעיר וצריך לראות עד כמה טראומת המשחק החמישי מהשנה שעברה נגד קרית גת יושבת לשחקנים בראש..

הפועל כפר סבא

מאמן: ברק דמיציאן

מאזן: 14-12

מאזן בית: 6-7

מאזן חוץ: 8-5

תוצאה ממוצעת: 79.3-79.4

מלך הסלים: ורנון טיל 18 נקודות

מלך הריבאונדים: ורנון טיל 10.3

מלך האסיסטים: ורנון טיל 6.2

מלך החטיפות: ורנון טיל 2.7

מלך האיבודים: ורנון טיל 3.2

העונה הסדירה: באופן חריג יחסית עבור קבוצה שלא עשתה את הפלייאוף בעונה שעברה, כפר סבא הצליחה לשמור על צמד הזרים שלה טיל וריילי וטוב עשתה. ברק דמיציאן החליף את דרור בריגר על הקווים והביא איתו רוח לחימה. הצוות הישראלי צעיר ומוכשר, דניאל דנינו, איתן רוטנברג, עדי כהן סבן, יונתן מור ולאורך כל העונה הקבוצה הייתה בן מבט חושש לתחתית לתקוות הפלייאוף שהתממשה מחזור אחד לפני העונה הסדירה. כפר סבא כבר ניצחה העונה בקרית אתא, אבל למעשה זה הניצחון היחיד על אחת מארבע הראשונות..

יתרונות: אין מה להפסיד. הקבוצה של ברק דמיציאן לא מפחדת מאף אחד, תגיע כדי להרביץ ולנשוך ולא כדי להתפרס בפני אף אחד. יש לה צמד זרים מוכשר, ישראלים צעירים ונחושים ואף אחד לא מצפה ממנה לכלום…

חסרונות: מבט למעלה על מובילי הקבוצה יגלה תלות מוחלטת בורנון טיל שמוליך את הקבוצה בכל קטגוריה אפשרית. דנינו, מור וכהן סבן מאוד מוכשרים, אבל חסרי ניסיון ובפלייאוף צריך הרבה יותר ניסיון כדי להגיע רחוק.. .