סיכום ישיבת ההנהלה המיוחדת של איגוד הכדורסל

בישיבה מיוחדת שקיימה היום הנהלת איגוד הכדורסל, הוחלט לעשות מאמץ שכל הליגות והגביעים יסתיימו השנה על המגרש ובצורה הספורטיבית ביותר. ההנהלה חיזקה את ידיהן של תושבי הדרום והאזורים שנפגעו ונפגעים מטילי החמאס ובמיוחד את קבוצות הכדורסל באזור.

הנהלת החליטה לדחות את בקשתה של מכבי ראשל"צ שלא לקיים את גמר גביע המדינה העונה. ההנהלה החליטה שהגמר יתקיים במועדו 27.5 ובמידה ותתקבל החלטה מקובלת על שתי הקבוצות ראשל"צ ומכבי ת"א, הגמר יידחה אבל לא יאוחר מ-15.6, מועד סיום העונה.

ההנהלה החליטה שהליגה הלאומית לגברים תסתיים על המגרש. במידה ויתאפשר בהתאם למצב הביטחוני, הבית התחתון יתחדש ב-26 בחודש ומשחקי רבע הגמר בהן מעורבות אליצור אשקלון ומכבי אשדוד ב-30 בחודש. סדרות חצי הגמר יתקיימו בשיטת הטוב מ5 משחקים ובכל מקרה העונה תסתיים עד 15.6 ובמידה וסדרות חצי הגמר יסתיימו לפני מועד זה, יתקיים משחק הגמר בין שתיה קבוצות שכבר יבטיחו עלייה לליגת העל.

כל הליגות במדינת ישראל יחודשו חמישה ימים אחרי שפיקוד העורף יכריז על חזרה לשגרה מלאה. פרט לליגות הבכירות לנוער ונערים, שיסתיימו עד 20.6, ניתן יהיה להמשיך לשחק גם בחודש יולי לפי הצורך.