עירוני נס ציונה השלימה את תמונת רבע גמר גביע המדינה

השחקנים של בראד גרינברג ניצחה 91:98 את בני הרצליה אחרי שהשלימו מהפך במחצית השניה. בריאן אנגולה קלע 23 נקודות ונמרוד לוי במשחק מצוין תרם 19 נקודות. ההגרלה תתקיים מחר (שלישי) בשעה 12:00 ותשודר בעמוד הפייסבוק של איגוד הכדורסל.

צילומים: עודד קרני

נס ציונה פתחה עם בראיין אנגולה, פטריק מילר, ליאור קררה, ויין סלדן וג'רום מיינסי. בני הרצליה עלתה עם עבדול גאדי, פרנק גיינס, ניצן חנוכי, קוטי קלארק וטרל פארקס. הכחולים התחילו טוב יותר את המשחק ועלו ליתרון חמש. מיינסי שמר על הכתומים קרוב, אך הרצליה צלפה מחוץ לקשת ולא פחות משישה שחקנים מצאו את הסל ב-10 הדקות הראשונות. נס ציונה בקושי קלעה מהשדה, אבל לא החטיאה מהעונשין עם 12 מ-12. הכחולים ירדו עם 24:31 לרבע השני.

odedgaya@gmail.com

הרצליה המשיכה להיראות טוב יותר גם ברבע השני ופתחה פער דו ספרתי. למרות שפארקס וגיינס נקלעו לבעיית עבירות וירדו לספסל, היידגר נכנס לעניינים שמר על ההפרש. מיינסי היה זה ששמר את הכתומים במרחק סביר בהפסקה – 41:49 להרצליה. הרבע השלישי היה שייך לכתומים, שהחלו לנגוס בהפרש ובזכות דקות טובות של נמרוד לוי, אנגולה וסלדן בהופעת בכורה מצוינת. פארקס יצא בחמש עבירות אצל הרצליה, שאיבדה את המומנטום. הכתומים שקלעו 31 נקודות ב-10 דקות הובילו 69:72.

אנגולה הוביל ריצת 0-10 בפתיחת הרבע האחרון לזכותה של נס ציונה, אבל היידגר שמר את הרצליה בתמונה. שלשה גדולה של נמרוד לוי ונקודות של טל דן ואנגולה מהקו סגרו עניין והעלו את נס ציונה לרבע הגמר עם ניצחון 91:98.

קלעו לנס ציונה: בראיין אנגולה (10 ריבאונדים, 7 אסיסטים) 23 נקודות, נמרוד לוי 19 (ללא החטאה), ג'רום מיינסי ו-וויין סלדן 17 כ"א, טל דן 8, פטריק מילר 6, רביב לימונד ועמית עבו 3 כ"א, אור קורנליוס 2.

קלעו לבני הרצליה: קותי קלארק 22 נקודות (13 ריבאונדים), מקס היידגר 19, עבדול גאדי 15, פרנק גיינס ואבירם זליקוביץ 11 כ"א, אלישי כדיר 8, ניצן חנוכי 5.