עם דאוסון ואונואקו: בני הרצליה בגמר גביע המדינה מגדל

זו היתה תצוגת תכלית של בני הרצליה מהשריקה הראשונה ועד סיום המשחק. ניצחון מרשים על הפועל חולון בחצי הגמר מבטיח לה את המקום בגמר גביע המדינה מגדל, בפעם הראשונה מאז 1995 (עם הופעות בתור בני השרון ב-2007 ו-2010). אונואקו ושון דאוסון היו נהדרים, משחק טוב של רגלנד לא עזר לחולון.

אורן אהרוני פתח עם הוקר, באב, סנדי כהן, ואן וליט ואונואקו, מצד שני גיא גודס עלה עם רגלנד, בורדיון, ג'ונסון, מנקו וקייזר. הרצליה הלכה חזק פנימה בפתיחה ואונואקו התכבד בנקודות הראשונות במשחק אבל ג'ו רגלנד מהצד השני ענה עם 4 משלו כדי לקבוע יתרון ראשון לחולון. אונואקו היה חד וקלע את כל 9 הנקודות הראשונות של הרצליה כולל שלשה כדי לקבוע 4:12 אחרי 5 דקות במשחק. שלשות של מוריס קמפ וסנדי כהן קבעו כבר 8:26 להרצליה שגם שמרה איזורית ולא אפשרה לחולון סלים. גיא פניני עם 5 נקודות רצופות הקטין את הנזק של חולון בסיום הרבע 13:26.

חולון פתחה את הרבע השני הרבה יותר אגרסיבית ואילצה את הרצליה למספר איבודי כדור, בהתקפה רגלנד לקח אחריות ועם נקודות ואסיסט לקייזר קבע רק 17:26 להרצליה, לפני שאורן אהרוני הזעיק פסק זמן. בני הרצליה לא נבהלה, נקודות של אונואקו ושלשה של דאוסון שמרו על היתרון הדו ספרתי וקבעו 19:35 אחרי 5 דקות ברבע. דאוסון קבע מיד לאחר מכן את היתרון הגדול במשחק, 19 הפרש אבל בורדיון עם שלשה משלו לא נתן להרצליה לברוח. הפועל חולון החטיאה המון שלשות, מגי ספג עבירה שלישית והרצליה ירדה ביתרון גדול להפסקה אחרי שלשה נוספת של סנדי כהן, 32:50. אונואקו סיים את המחצית הראשונה עם 17 נקודות.

גיא גודס החליט להציב את כריס ג'ונסון על אונואקו וזה עבד בפתיחת הרבע השלישי, ג'ונסון צימק מהקו וחולון מנעה מהרצליה נקודות במשך 3 דקות. באב עם שלשה וסנדי כהן עם מהלך של 3 נקודות שמרו על היתרון הגדול של הרצליה, 37:59. חולון המשיכה להחטיא המון שלשות ובצד השני הרצליה הלכה פנימה אל אונואקו שקבע 41:65, 2 וחצי דקות לסיום הרבע השלישי. נקודות של סנדי כהן ושון דאוסון הגדילו את היתרון עד 43:69 בסיום הרבע.

טיירוס מגי פתח את הרבע האחרון עם שלוש שלשות מהירות שהורידו עד 19 הפרש תוך דקה. הרצליה התקשתה מאוד לעשות נקודות ברבע האחרון אבל חולון לא הצליחה לנצל את זה בצד השני, איבדה כדורים והמשיכה להחטיא שלשות. הוקר סוף סוף שבר את הקרח וקבע 52:73 להרצליה, 5 דקות לסיום והסיפור היה גמור. בני הרצליה עלתה לגמר גביע המדינה מגדל אחרי תצוגת כדורסל נהדרת.

בני הרצליה: אונואקו 21, דאוסון 15, סנדי כהן 14, קמפ 13, הוקר 12 (8 ריב', 9 אס'), באב 6, ואן וליט 2.

הפועל חולון: רגלנד 25 (9 אס'), מגי 9, ג'ונסון 7, מנקו 7, פניני 5, קייזר 4, זאק 3.