עמק יזרעאל עלתה לגמר מול הפועל ראשל"צ

הפועל עמק יזרעאל העפילה אמש לגמר הפלייאוף בליגת העל לנערות, שם מחכה לה כבר הפועל ראשל"צ והחל מיום ראשון השתיים יפגשו לסדרת הגמר על האליפות. אתמול עמק יזרעאל פגשה את א.ס. רמה"ש למשחק שלישי ומכריע בסדרה ביניהן, וניצחה אותה 70:77 אחרי משחק שקול ברובו.

מאת: לילך וייס-רוזנברג

הפועל עמק יזרעאל – א.ס. רמה"ש 70:77

אחרי שכל קבוצה ניצחה אצל בבית, עמק יזרעאל ורמה"ש נפגשו למשחק שלישי ומכריע בסדרת חצי גמר על המקום בגמר הפלייאוף. רמה"ש הייתה הראשונה לעלות על הלוח, וגם שמרה על יתרון קל לאורך רוב הרבע הראשון כשאלה נר מובילה את ההתקפה באדום. רמה"ש כבר עלתה ליתרון 7, אבל אז הגיע מטווח שלשות של הצפוניות שהפך את התוצאה ובסיום הרבע הראשון 25:29 עמק יזרעאל.

הקצב נרגע קצת ברבע השני, אבל הקבוצות המשיכו להחליף סלים כשהעמק שומרת על יתרון קל של 2-5 הפרש. רבע טוב של נעמה הלוי שהחליפה סלים עם נר, ובירידה להפסקה 40:45 יזרעאל. הרבע השלישי התחיל דומה והיתרון הקל של העמק נשמר. לקראת אמצע הרבע רמה"ש נתקעה בסדרת החטאות, והעמק ניצלה זאת היטב כדי לברוח לראשונה ליתרון דו ספרתי 46:57, בדרך ל-50:59 בכניסה לרבע האחרון.

רבע רביעי, ההתקפה של רמה"ש שוב מציג אחוזי קליעה פחות טובים ולא מייצרת יותר מדי. עמק יזרעאל גם מחטיאה לא מעט אבל כן מצליחה להגדיל חזרה לדו ספרתי ובהמשך שלשות של מיקה ינאי ואורי אהרוני מעלות -55:70 כ-5 דקות לסיום. כמה דקות של לחץ הגנתי שתורגם לחטיפות ונקודות בצד השני עזרו לרמה"ש להוריד למינוס 5 בלבד, אבל זה הכי קרוב שהשרוניות הגיעו. סלים חשובים של בר קין וליאן אשל שמרו את עמק יזרעאל ביתרון קל עד לסיום והצפוניות העפילו לגמר הפלייאוף.

קלעו לעמק יזרעאל: נעמה הלוי 30, מיקה ינאי 16, בר קין 11, ליאן אשל 8, אורי אהרוני 6, יולי טל ויעלי אורן 3 כ"א.

קלעו לרמה"ש: אלה נר 25, רוני נוה 11, שירה בן אלי 9, רותם ורסנו 7, אריאל סולומון ונעמי כהן מינץ 6, עופרי מנור ויערה ים 2 כ"א.