פלייאוף הליגה הארצית: אליצור רמלה מול מכבי רחובות בגמר הדרומי

בשני משחקי ההכרעה שנערכו הערב במחוז הדרומי במסגרת חצי גמר הפלייאוף נקבע כי השתיים שיתמודדו בסדרת הגמר שתצא לדרך ביום ראשון הבא הן אליצור רמלה ומכבי רחובות בסדרת הטוב מ-3 משחקים כאשר המנצחת תעלה לליגה הלאומית.

המוליכה הדרומית בסיום העונה הסדירה רמלה, שנתקלה באגוז קשה מאוד לפיצוח בדמותה של מכבי פ"ת, שכזכור ניצחה את המשחק השני אחרי לא פחות מ-4 הארכות!!!!, הצליחה לחלוף על פני המשוכה הקשה של פ"ת אחרי עוד קרב צמוד שבסיומו ניצחה 80-90.

מאמן רמלה, אבי סוכר: "ידענו שאנחנו חייבים להגיע מפוקסים במשחק השלישי ואסור לנו להפסיד אותו. ידענו שבסדרה הזאת הכל תלוי בנו. אני גאה בשחקנים שלי וממש שמח בשבילם. סטנלי ברנדי עם טונות של נסיון והקרבה. קורי קאר עלה פצוע ונתן הכל. עידן רג'ואן, עומר אל על, כולם הגיעו חדורי מוטיבציה ורצון עז לנצח. הסדרה הייתה מעניינת ומותחת, ואנחנו עם הפנים למשחק החשוב מול רחובות".

במשחק השני נרשמה מיני הפתעה כאשר השלישית רחובות הצליחה להדיחה את השנייה מכבי בת ים לאחר שגברה עליה בחוץ במשחק השלישי, 67-78, וחזרה מפיגור של 1-0 בסדרה לניצחון 1-2.

במחוז הצפוני חצאי הגמר היו הרבה פחות שקולים ושם ניצחו הפועל חיפה ועמק יזרעאל אחרי שני משחקים והן יתמודדו על כרטיס העלייה.