ראשון ב-21:00: נס ציונה חולמת על תואר אירופי היסטורי

עירוני נס ציונה עומדת בפני 40 הדקות החשובות בהיסטוריה שלה, כשתתמודד מחר (ראשון) בשעה 21:00 בהיכל מנורה מבטחים בגמר היורופקאפ לעונת 20/21 מול קבוצת סטאל אוסטרוב הפולנית. נס ציונה חגגה את הניצחון הגדול בחצי הגמר על פארמה אבל יודעת שאם לא תנצח מחר המשימה לא תושלם.

מכירת הכרטיסים למשחק הגמר וגם למשחק על מקומות 3-4 בין אוראדה לפארמה שיחל בשעה 18:00 ממשיכה בשעות אלו והציפיה היא שכל הכרטיסים ימכרו. לרכישת כרטיסים למשחק כנסו לכאן >> https://bit.ly/3gC7Ej4

כל מי שחייב בבדיקת קורונה מהירה לפני המשחק חייב להרשם בקישור הבא >> https://forms.gle/gqfzcmE4jfnAU63y7

סטאל ונס ציונה כבר נפגשו העונה, והפולנים היתה עם ידם על העליונה כשניצחו 86:93 במשחק שלא קבע דבר לנס ציונה, שהעפילה מהבית ללא קשר לתוצאה. במשחק ההוא גרינברג השתמש בכל הסגל שלו ונתן דקות משמעותיות גם לאור קורנליוס ועמית עבו, וזאת כדי לשמור על השחקנים ולהימנע מעומס. הפעם נס ציונה תשחק בבית ותרצה לנקום על המשחק ההוא.

סטאל היא אמנם קבוצה פולנית אבל הסגל אמריקאי לחלוטין, השחקנים הבולטים הם דנזל אנדרסון, ג'ורג' קל, ג'יימס פלורנס, כריס סמית', מארק אנתוני וטוריאן גרין שלא שיחק בחצי הגמר מול אורדאה הרומנית אך מוכר לחובבי הכדורסל הישראלי מעונתו בבני הרצליה לפני 4 שנים. המאמן איגור מיליצ'יץ' נותן חופש פעולה נרחב לשחקנים שלו בבידודים ובאחד על אחד.

מארק אנתוני

בנס ציונה טל דן ימשיך לשחק עם הפציעה ביד ועם החתך העמוק שספג בפניו בחצי הגמר, אך צפוי לאחר המשחק לעבור ניתוח ולחוות היעדרות ממושכת. בנס ציונה מקווים לראות את אותה היכולת מוויל סלדן שהוביל את הקבוצה לגמר וגם קלע את השלשה החשובה בסיום. נמרוד לוי שנתן בחצי הגמר את אחד ממשחקיו הכי טובים העונה אמר לקראת המשחק: "זה כיף, זה דבר שאנחנו תמיד רצינו להתחרות על תואר, צריך לבוא מרוכזים. היתה לי תקופה לא קלה של פציעה ארוכה, היה לי לא פשוט לחזור. מרגישים שהעיר דוחפת, כל עיר מעורבת עם משפחות והאוהדים איתנו, זה מרגיש מיוחד, הרגשנו את הדחיפה של הקהל שלנו והיתה אוירה טובה".

המאמן בראד גרינברג: "זו צ'אנס לזכות בתואר, קראתי שזה קרה רק ל-2 קבוצות בהיסטוריה של הכדורסל הישראלי. אני מבין שהאוהדים מאוד נרגשים לראות את המועדון הקטן שלהם מתחרה ברמה כזו. השחקנים הללו לא חושבים שהם לא שייכים, הם באים לנצח וככה הם צריכים להרגיש, הם מרגישים טוב לגבי המשחק שלהם וזה עוזר שיש לנו את הקהל איתנו. כל השחקנים אוהבים את המשחקים האלה, אלו משחקים שהרבה מהם הולכים לזריקה האחרונה. למזלנו הצלחנו בזה בחצי הגמר. יש לנו יריבה מצוינת, הם בגמר בזכות, הם רגילים לנצח משחקים בקלות. הם עדיין לא הפסידו אף משחק ביורופקאפ, יש להם גארדים מצוינים והם מאומנים נהדר. יהיה משחק תחרותי".

ווין סלדן עם בריאן אנגולה

טל דן: "אנחנו מתרגשים מאוד וצריכים להוריד את האופוריה שאנחנו נמצאים בה, עשינו רק חצי עבודה והמטרה היא יום ראשון. נהננו מהחוויה ואנחנו רוצים עוד ערב כזה. אני מרגיש בסדר גמור, ביום שני נחשוב אחרת. ביום שני שעבר הודיעו לי שסיימתי את עונה והדבר הראשון שעלה לי בראש זה לא לוותר, אנשים וילדים בנס ציונה רואים בי דמות לחיקוי ורציתי להראות לה שאסור לוותר, שצריך לרדוף אחרי החלומות שלנו בכל מחיר ואני משלם כרגע מחיר. עשיתי את זה בעיקר בשבילם ובשביל הקבוצה והעיר, אנחנו רוצים לעשות את זה. זו חוויה בלתי רגילה ואני מנסה לנצור כל רגע, זה כיף גדול".