רוטברג: "יש לי רצון מטורף להצליח עם הנבחרת"

ביום חמישי הקרוב תחל נבחרת הנשים של ישראל את קמפיין מוקדמות יורובאסקט 2023 במשחק הראשון מול נבחרת לטביה שיתקיים בהיכל קבוצת שלמה בשעה 18:00. כזכור, הנבחרת כבר העפילה לאליפות אירופה אותה היא תארח בקיץ 2023. היום במשרדי איגוד הכדורסל התקיימה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק יחד עם המאמן שרון דרוקר והקפטנית עדן רוטברג.

מאמן הנבחרת שרון דרוקר: "התחלנו את הפעילות שלנו מיד כשהסתיים המשחק האחרון של הליגה והיום עדן הצטרפה לאימונים. הדבר שהכי מרשים אותי בנבחרת זה הרצון של השחקניות, המחוייבות שלהם, הם באות קודם ונשארות חצי שעה אחרי. כולן נראות לי מאוד מלוכדות, רוצות ותומכות. המשחק הוא נגד לטביה, הן מגיעות עם מאמן חדש, יש להן הרבה שחקניות מרחבי אירופה שיגיעו למשחק. זו קבוצה חזקה ואיכותית אבל מעבר לטקטיקה ולדברים המקצועיים אני ארצה להיות מרוכז בקבוצה שלנו, שנעשה את הדברים נכון. עד עכשיו ההרגשה טובה, הרגשה של עבודה ואנחנו אוהבים את זה".

"אנחנו לקראת אליפות אירופה נרצה להגדיל את הסגל שלנו כדי שנוכל לבחור את הטובות והבריאות ביותר. יש עוד זמן והיעד הקצר היה המשחק הקרוב, באתי נקי, עשיתי שבועיים שלושה עבודת שטח והחלטנו על רשימת מוזמנות. לקראת סוף השבוע נחליט מי ה-12 שיתלבשו ונצא לקרב".

עדן רוטברג: "אני שמחה לחזור הביתה, לחברות ולכדורסל. אני מתרגשת לקראת הקמפיין ואנחנו עובדות קשה. הקמפיין הקודם היה מתנה עבורנו, כל משחק בינלאומי זה מתנה. השתפשפנו, יש לנו עכשיו את המשחק מול לטביה וכולנו מוכוונות מטרה למשחק הזה ונגיע הכי מוכנות שאנחנו יכולות. באתי לנבחרת ויש לי רצון מטורף להצליח עם הנבחרת, במיוחד במשחק הקרוב. אני מאוד משוחררת ומאמינה בבנות ובצוות, אני מאמינה שאצליח להביא את היכולות שלי למען הנבחרת. מאוד מרגש לשחק מול הקהל בארץ אחרי תקופת הקורונה".