רועי לזר: "האגרסיביות של הבנות שלנו ניצחה את המשחק"

“זה מדהים”, אמר בסיום המאמן המנצח רועי לזר. “אנחנו מתרגשים, אנחנו שמחים ואנחנו עם סיפוק אדיר. כל הזמן דיברנו על זה שיהיה שווה להוציא את האקסטרות של המלחמה, כל הזמן הבטחנו לבנות שזה יהיה שווה להן והשמחה שלהן אומרת הכל. זה כיף גדול לנצח ובעיקר קבוצה ברמה של רמלה, כולם מדברים על זה שהם גלאקטיקוס השנה ויש שם שחקניות בטופ העולמי אז זה באמת כיף גדול. רמלה באמת היו פייבוריטים לפני המשחק אבל המאמנת שירה אמרה בעצמה שלמשחקי גביע יש חוקים משלו ואין פייבוריטים”.

“הגענו בתחושה שאנחנו לא מפחדים, הצהרנו על זה מעל כל במה שאנחנו באים כדי לנצח ואין מתוק מזה. האגרסיביות של הבנות שלנו ניצחה את המשחק. אליפות? הצהרתי כשהגעתי לפה בתחילת העונה שאני רוצה ללכת על כל התארים אבל כרגע המצב שלנו לא ממש מזהיר בליגה. אנחנו רוצים קודם כל להיכנס לפלייאוף העליון אבל נחגוג היום ומחר נחשוב על הליגה”.

odedgaya@gmail.com

שירה העליון: “מה לא עבד היום? מאיפה להתחיל. קודם כל מגיע קרדיט גדול לרמת גן, הן היו יותר טובות, הקבוצה ששיחקה יותר טוב היום ניצחה. יחד עם זאת, חזרנו למשחק אחרי שהיינו בפיגור של 8 הפרש שלוש דקות לסוף והגענו למצב שאנחנו במרחק של התקפה אחת מלקחת את המשחק אבל לא השכלנו לנצל את זה לסל, נגמר על נקודה, הפסד כואב אבל זה מה שיש. אני חושבת שהגענו לפיק בחצי הגמר מול אשדוד, התכוננו טוב למשחק הזה והצגנו כדורסל מרשים בשני צידי המגרש אז באנו קצת עם ירידת מתח”.

“כולם ניסו להרדים את המשחק ואמרו שרמלה פייבוריטים והוכח מה שאמרתי לפני ואגיד תמיד, שאין דבר כזה פייבוריט במשחקי גביע. קרדיט גדול לרמת גן, הגיע להם לנצח. המטרה הבאה? יש לנו אירופה, שלב שמינית הגמר. אנחנו אומנם בהרכב חסר וניסינו לצרף מספר שחקניות כמו דניאל דיאמנט שתעזור לנו. אנחנו צריכים להרים את הבנות, להסתכל קדימה כי ככה זה בספורט עם כל הכאב והצער”.

שר התרבות והספורט, חילי טרופר, אמר: “ברכות למכבי רמת גן על זכייתה בגביע המדינה לכדורסל נשים בפעם החמישית בהיסטוריה של המועדון. השחקניות הראו רוח לחימה אדירה לאורך כל המפעל, מגיע לכן”.