רועי לזר: "הדבר היחיד שמעניין אותנו זה לבוא ולנצח ולקחת את הגביע"

לקראת משחק הגמר מחר, התקיימה הערב מסיבת העיתונאים עם המאמנים והקפטניות של אליצור רמלה ומכבי עירוני ר"ג בהיכל ע"ש רלף קליין ביבנה, בו גם יערך המשחק מחר. 500 צופים מחוסנים או מחלימים יוכלו להיכנס למשחק בהצגת התו הירוק.

שירה העליון, מאמנת אליצור רמלה: ״אני מגיעה לכל משחק במטרה לנצח כמו שעשינו ביום שני נגד אשדוד, עשינו הכנה מאוד טובה למשחק הזה. במהלך המשחק היה לנו מאוד קשה, אך כמובן שאני מגיעה במטרה לנצח, מה שהיה עד עכשיו נגמר. במשחקי גביע אין פייבוריטית מחר הכל מחדש. אני מכינה את הקבוצה שלי בצורה הכי טוב שאפשר והמטרה שלי לנצח״.

מאמן מכבי ר"ג, רועי לזר: "דיברנו על ההגנה שלהם, התכוננו לזה ויש לנו את הכלים. גם לנו יש הגנה לרעה בכלל, אמנם רמלה מובילה את הפרמטר הזה בליגה אבל אנחנו מיד אחריהן, נעשה הכל כדי להתקיף אותן בצורה נכונה. נצטרך להתמודד עם הלחץ שהם הפעילו בחצי הגמר, התכוננו לזה. בניגוד לרמלה שאמרו שהם לא עשו הכנות מיוחדות, אנחנו עשינו. אנחנו צריכים לבוא בצורה שונה מנטלית, הרבה קבוצות עומדות ומתבלטות מולם כי הם בנו סגל גלאקטיקוס עם מאמנת מנוסה. אנחנו נותנים את התחושה לבנות שלנו שאפשר, הן מאמינות. לא סיימנו לגמרי את ההכנות, הדבר היחיד שמעניין אותנו זה לבוא ולנצח ולקח את הגביע".

טל לב, קפטנית מכבי ר"ג: "אנחנו צריכות לבוא עם הרבה רצון ולהילחם על כל כדור כל שניה, המשחק מחר לא יהיה יפה ואנחנו באות למלחמה. גם במשחק האחרון שהיה לנו מול רמלה הסתיים בהפרש לא גדול. עוד טיפה ריכוז ואני מאמינה שאפשר לנצח".

נעמה שפיר קפטנית אליצור רמלה: ״אנחנו שמחות על הניצחון ביום שני על אשדוד, וגם על הדרך בה שיחקנו אבל מחר המשחק מתחיל מאפס, אנחנו יודעות שאנחנו צריכות לעבוד קשה ומה שעשינו על עד עכשיו לא משנה״. נעמה דיברה על להיות שחקנית כדורסל אחרי לידה: "ברגע שיש ילדים זה נותן פרופורציות וזה נכון, אבל כשזה מגיע למגרש התחרותיות קיימת בי ואני חיה עם זה. זה כיף לחזור הביתה לילדה ולמשפחה אבל הכדורסל לא זז הצידה. הוא מרכזי באותה מידה ואני שמחה שיהיה קהל וכולם יבואו לראות אותנו".