רועי פריצקי השאיר את נתניה בחיים

פלייאוף 2020/21 בליגה הלאומית לא מפסיק להפתיע. אליצור איתו אשקלון כבר נגעה בליגת העל הערב, אך דרמת ענק ורועי פריצקי אחד מנעו סוויפ מהדרומיים שקיבלו דחיפה אדירה מהקהל הביתי. פריצקי קלע 7 נקודות בדקה האחרונה, כולל ריבאונד התקפה שניצח את המשחק על הבאזר. הקבוצה של אריק אלפסי תגיע לנתניה ביום ראשון במטרה להשלים את המשימה במשחק הרביעי.

מאת: ניב שמולי

צילום: אלעד עילאי

הפתיחה היתה כולה של אליצור איתו אשקלון כששחקני המארחת ניצלו איבודי כדור של אליצור 'קוסמוס נדל"ן' נתניה בדרך ליתרון 2:11. ברייס וושינגטון ועבדוליא גויא עצרו את הסחף עם נקודות בצבע וחדירה של איתי מושקוביץ קיזזה ל-16:22 לאליצור איתו אשקלון לאחר הרבע הראשון. דודו שמריז פתח את הרבע השני עם שתי שלשות, אך האורחים קלעו שתי שלשות שלהם – 26:28 למארחים. שתי הקבוצות המשיכו לקלוע מחוץ לקשת, אך הדרומיים עשו זאת בהצלחה רבה יותר ושמריז קבע 34:44. בן אלטיט קבע 41:52 לאליצור איתו אשקלון לאחר המחצית הראשונה.

עם פתיחת הרבע השלישי פול דילייני הוביל את קבוצתו ליתרון 46:61, אלא שמכאן איתי מושקוביץ ועבדוליא גויא החלו בקאמבק אדיר ושלשה של האחרון קבעה 65:67 למקומיים לאחר שלושה רבעים. רועי פריצקי פתח את הרבע האחרון עם 5 נקודות ברצף והיתרון עבר לראשונה במשחק לאליצור 'קוסמוס נדל"ן' נתניה – 72:69. המשחק הצמוד נמשך ושלשה של קלארק רוזנברג הפכה את התוצאה – 81:82 לאליצור איתו אשקלון. שני הזרים של אליצור 'קוסמוס נדל"ן' נתניה ספגו עבירה חמישית, אך אליצור איתו אשקלון לא ניצלה זאת והובילה 81:85, דקה לסיום.

רועי פריצקי הוריד ל-84:85 מהקו ואיתי מושקוביץ פספס ליי-אפ פשוט. בצד השני אארון אפס קבע 84:87, 20 שניות לסיום. רועי פריצקי שוב נשלח לקו, והפעם דייק פעמיים. אשקלון איבדה כדור ובמהלך האחרון שוב היה זה רועי פריצקי שעם ריבאונד התקפה ניצח את המשחק.