רמה"ש רוצה 0-2, נתניה תנסה להשוות את הסדרה מול חבל מודיעין

סדרות רבע הגמר יימשכו היום (שישי) ולצידם גם משחקי הבית התחתון. אליצור BRIGA נתניה ועירוני 'ירח סוכנות לביטוח' קרית אתא ינסו לאזן את סדרות רבע הגמר מול הפועל 'מגה אור' חבל מודיעין ו-א.ס רמה"ש שיין נדל"ן בהתאמה.
בבית התחתון, מכבי אשדוד תהיה חייבת לנצח בביתה את מגדל העמק/יזרעאל.

מאת: ניב שמולי
צילום: לימור מלינוף

א.ס רמת השרון שיין נדל"ן – עירוני 'ירח סוכנות לביטוח' קרית אתא (0-1 לא.ס רמת השרון שיין נדל"ן)

דווקא אחרי פתיחת משחק לא טובה, א.ס רמת השרון שיין נדל"ן הוכיחה אופי ויצאה מקרית אתא עם ניצחון שהעביר לה את יתרון הביתיות. צמד הזרים, ויידמן וקייפרס, הציגו משחק נהדר ואורי חי היה האקס פקטור עם ארבע שלשות. ברמת השרון אמנם לא הצליחו לעצור את אמין סטיבנס, אבל כן הצליחו למנוע משאר השחקנים להיכנס למשחק. מנגד, עירוני 'ירח סוכנות לביטוח' קרית אתא יודעת כי הפסד נוסף יכניס אותה למצב בו יהיה לה קשה מאד להפוך את הסדרה. שלו לוגשי היה נהדר עם 15 נקודות ללא החטאה, אבל היה היחיד שקלע בדאבל פיגרס מלבד אמין סטיבנס. רק 4 שלשות קלעה הקבוצה של שרון אברהמי במשחק הראשון – נתון איתו יהיה לה קשה לנצח ברמת השרון.

הנתון הנוסף: 19 איבודים היו לעירוני 'ירח סוכנות לביטוח' קרית אתא במשחק הראשון, לעומת 17 אסיסטים.

אליצור Briga נתניה – הפועל 'מגה אור' חבל מודיעין (0-1 בסדרה להפועל 'מגה אור' חבל מודיעין)

אליצור briga נתניה חוזרת לאולם ישורון למשחק חובה מבחינתה. הקבוצה של רובן נייברגר יודעת שהפסד במשחק יציב אותה בעמדה לא פשוטה לקראת המשך הסדרה. בקבוצה לא הצליחו לעצור את השלישייה מור-דאן-הול, כאשר האחרון סיים עם 22 נקודות באחוזים גבוהים בצבע. בכדי לנצח יצטרכו היהלומים אחוזי קליעה גבוהים יותר, בייחוד במשחק הביתי, לאחר שאת המשחק הראשון סיימו על 22 אחוז. מנגד, הפועל 'מגה אור' חבל מודיעין סימנה וי על המשחק הראשון אחרי ריצת 0-12 בדקות הסיום, בעיקר בזכות השחקנים המנוסים. בחבל מודיעין יקוו להמשיך ביכולת ההתקפית הנהדרת, שמאפיינת אותם לאורך כל שלבי העונה. בקבוצה מצפים ליותר ממאה אוהדים שיגיעו לישורון וידחפו את קבוצתם.

הנתון הנוסף: 40 זריקות עונשין היו להפועל 'מגה אור' חבל מודיעין במשחק הראשון.

בית תחתון:
מכבי אשדוד – הפועל מגדל העמק/יזרעאל

דווקא אחרי תקופה טובה מבחינתה, הפועל מגדל העמק/יזרעאל התייצבה למשחק ביתי קריטי מול האורדונים והפסידה אותו. הקבוצה מהעמק יודעת כי היא כבר ניצחה פעמיים את מכבי אשדוד, אולם היא צריכה ניצחון נוסף על מנת להרחיק את הקבוצה מעיר הנמל מחוף מבטחים. על מנת לעשות זאת, יצטרך ניר קפלן לקבל תרומה משמעותית מהישראלים שלו שקלעו רק 26 נקודות מתוך ה-70 של כלל הקבוצה ביום שלישי. מנגד, מכבי אשדוד פתחה ברגל ימין את הופעותיה בבית התחתון עם ניצחון חוץ על מכבי מעלה אדומים. במקרה של הפסד, הצפוניים יהיו רחוקים שני משחקים ממכבי אשדוד ויחזיקו ביתרון במחאזן הפנימי. רביב פיטשון גילה יכולת נהדרת במשחק האחרון, ונעמי קולודני תקווה להמשכיות בנושא. כבר ביום שני מכבי אשדוד תתארח בזיסמן אצל הפועל ר"ג גבעתיים לעוד משחק קריטי.

מכבי 'סנו' הוד"ש – מכבי D-CITY מעלה אדומים

שתי הקבוצות הפסידו בפתיחת משחקיהן בבית התחתון, אלא שבעוד למכבי 'סנו' הוד"ש התוצאה לא קריטית האורחים ממעלה אדומים זקוקים לעוד ניצחון על מנת להתרחק מהתחתית ולעשות צעד משמעותי להישארות. הקבוצה של יאיר גבירץ הציגה משחק הגנה נרפה מול האשדודים ביום שלישי, ויודעצ כי עליה לנצח באולם עתידים. כזכור, אחד משני הניצחונות הבודדים של הקבוצה מהוד השרון היו על העולה החדשה.

עירוני רעננה – אליצור LSPORTS איתו אשקלון

משחקי מחר (שישי) ייפתחו כבר בשעת צהריים מוקדמות במטרווסט עם משחק חסר חשיבות בין שתי קבוצות שגמרו את העונה שלהן. עירוני רעננה תפתח את הופעותיה בבית התחתון, כאשר היא תוכל לתת במה לשחקנים הצעירים המוכשרים בסגל שלה. מנגד, אליצור איתו אשקלון התגברה על חצי ראשון לא טוב מול מכבי 'סנו' הוד"ש ויצאה עם ניצחון ביתי דחוק. כאמור, גם עבור הדרומיים המשחק לא משנה כלל והם הבטיחו הישארותם בליגה.