שישי בשעה 20:15 הקדטיות נגד יוון ברבע הגמר. לימור מזרחי: אנחנו כמו סיירת מטכ"ל

מחר בשעה 20:15 תתייצב נבחרת הקדטיות למשחק שיכול להוביל אותה לדרג א'. הקדטיות יפגשו את יוון במשחק רבע הגמר של אליפות אירופה דרג ב' ברומניה, כשהמנצחת בו עולה לחצי הגמר, משם 3 הראשונות יעלו דרג והמפסידה תסתפק במשחקי דירוג 5-8.
הנבחרת סיימה את הבית המוקדם במאזן 1-4 כשאחרי הפסד להולנד במשחק הפתיחה הגיעו 4 ניצחונות רצופים עם סלובניה, אוסטריה, אסטוניה וקפריסין בהפרש ממוצע של 28 נקודות.
מאמנת הנבחרת לימור מזרחי סיכמה את הבית המוקדם: "עשינו חלק ראשון של האליפות יוצא מהכלל. הרבה מעבר למצופה. ידענו שהולנד זו נבחרת ברמה גבוהה. אני מרגישה קצת פספוס מולם אבל זה לא רלוונטי. הבנות התאוששו יפה וכמו שידעתי לפני כן הן מוכיחות שזו חבורה של בנות מאוד מיוחדות, לוחמות, נותנות את הגוף, מקריבות ומשחקות בלי אגו. הן מבינות שהנבחרת מעל כל שחקנית ואנחנו כמו יחידה אחת של סיירת מטכ"ל".

לקראת המשחק מחר נגד היווניות, שסיימו את הבית שלהן ללא הפסד ועם יחס סלים של 43-62 אמרה מזרחי: "אנחנו עדיין לומדים אותם והחל בצהריים נעביר את החומר לשחקניות. כמו כל נבחרת יוונית זו נבחרת חזקה מאוד, פיזית ואגרסיבית אבל אנחנו מאמינות בעצמנו. אני אומרת לבנות להישאר צנועות, ולעשות את אותן הדברים שהביאו אותנו לנקודת הזמן הזו ואם נמשיך באותה הדרך נמשיך להצליח. הצוות פה פועל כמו יחידה אחת וזה מחלחל לבנות. העוזר שלי רן ומנהלת הנבחרת קרן עוזרים לבנות להתרכז במשחק עצמו, מאמן הכושר גלעד והספורטרפיסט ג'יי שאחראים לזה שהן עומדות נהדר על הרגליים. אנחנו לגמרי יחידה אחת.