שרון דרוקר: "זה היה שיעור עבורינו"

הנבחרת לא הצליחה להתמודד שווה בשווה מול נבחרת הבלגיה שהובילה ביתרון דו ספרתי גבוה לאורך כל המשחק ונכנעה לבלגיה בשלב מוקדם של המשחק.

"ברכות לנבחרת הבלגית ששיחקה טוב מאוד. הן מחוברות ושיחקו בקצב גבוה, ומגיעות להן כל המחמאות." אמר דרוקר בפתיחת מסע"ת. "זה היה שיעור עבורנו איך אנחנו צריכים להיראות ולאיזה רמה אנחנו צריכים לשאוף בעתיד. אני חושב שאולי היה לנו מומנטום בסוף הרבע הראשון והיה סיכוי שנסיים את הרבע בפיגור יותר נמוך, 4-5 במקום 10, אבל ללא ספק בלגיה הייתה עדיפה. דיברנו עכשיו בחדרי ההלבשה ואמרתי להם שבאליפויות כאלו הנשים שמשחקות בדור הצעיר כל יום הוא אחר וצריך לעשות את הסוויץ', הדבר הכי חשוב עכשיו זה להתאושש טוב כמה שאנחנו יכולים כי המשחק מחר תוך פחות מ-24 שעות. מחר יום חדש, נבוא וניתן הכל על המגרש ואנחנו תמיד חושבים חיובי ואופטימיים".

עדן ציפל אמרה: "התרגשתי, אני אקח מהמשחק את העובדה שנשארו ביחד. כשלא שיחקנו ביחד המשחק הלך למקומות שלא רצינו, אני מאוד גאה בנו אבל אנחנו צריכות להישאר ביחד. מחר יש משחק נוסף והוא יותר חשוב עבורנו. אני מדברת על המגרש, אנחנו חברות טובות ונשארות ביחד, כשאנחנו נקלעות למצבים רעים. היו דקות היום שהיינו צריכות להיות יותר ביחד, למשל אחרי איבודים לחזור להגנה וקצת נכנשלנו בזה היום. אני יודעת שיש לנו את הביחד ואני יודעת שנביא את זה מחר, היה קצת חסר לנו את זה היום".

עדן רוטברג: "ידענו שבלגיה קבוצה מצויינת, מחר יום חדש, צריך להתרכז באיטליה ולשפר את הטעויות מהמשחק הזה. רוב השחקניות של הנבחרת לא משחקות בבליגה, הן מפוזרות בעולם, רובן יורוליג או יורוקאפ. זה בניה של שנים, בלגיה לא הייתה ככה ולאט לאט בנו את עצמן ואני מאחלת את זה גם לנו".

ירדן גרזון: "עשינו הכנה הכי טובה שיכולנו, מדובר באחת הנבחרות הכי טובות בעולם, אני מאמינה ומקווה שיום אחד נגיע לרמה הזו. אנחנו מסתכלות על מחר, זה משחק חשוב וצריך להופיע כמו שצריך. בבלגיה יש שחקניות WNBA ויורוליג, ידענו שהן חזקות והן רצות ביחד כמה שנים, עדיין באנו לתת את הכל. אנחנו יודעות שניצחון מחר יכול להבטיח לנו מקום בפלייאין, נבוא ונעשה את הכי טוב שלנו, אנחנו רוצות לנצח, יש לנו חדר הלבשה טוב ואנחנו מקווים לעשות משחק טוב מחר ולנצח".