אורן אהרוני: "זה מבחן עבורנו". יובל זוסמן: "צריכים להתרכז בעצמנו"

המשחק הראשון בחצי גמר גביע המדינה מגדל בין הפועל ירושלים להפועל ב"ש ייערך מחר (חמישי, 20:00) בהיכל מנורה מבטחים ושתי הקבוצות לקחו חלק במסיבת עיתונאים לקראת האירוע. מחזיקת הגביע מירושלים תנסה להעפיל למעמד הגמר פעם שנייה ברצף, בעוד עבור הפועל באר שבע מדובר במעמד שיא.

במהלך המשחק יתקיים טקס מיוחד בשיתוף ארגון יד לבנים לכבוד משפחות הנופלים חללי צה"ל, אשר נציגיהם יעלו על הפרקט. נציגי המשפחות השכולות יהיו משפחתו של ארתור מרקוביצי ז"ל ומשפחתו של אביב ברעם ז"ל ביחד עם סמנכ"ל ארגון יד לבנים זיו אבגיל.

רכישת כרטיסים למשחקים >> https://did.li/v7Z5q

הסגלים למשחק:

הפועל ב"ש/דימונה – נטע סגל, מייק לואיס, רועי פריצקי, חואקין שוכמן, עומרי שלף, איגור קולשוב, רון ציפר, סם איוריו, ג'קינן גאנט, גרנט שרפילד, קריס בנקסטון, גלעד לוי.

הפועל ירושלים – ליווי רנדולף, קאדין קרינגטון, כריס ג'ונסון, אלכס טיוס, נועם דוברת, נמרוד לוי, ג'אקורי וויליאמס, עוז בלייזר, ניר פרי, ספידי סמית', יובל זוסמן, אור קורנליוס.

מאמן הפועל ירושלים, יונתן אלון: "יש המון התרגשות לקראת השבוע הזה. האוהדים בטירוף לקראת המשחק ואנחנו מחכים להם שידחפו אותנו קדימה. אנחנו מקווים שנוכל להביא את האנרגיות לפרקט. המטרה שלנו היא לבוא ולהתרכז בביצוע במגרש ולא לתת לרעשים להוציא אותנו מפוקוס. המועדון מנוסה במעמדים האלה ואנחנו אוהבים את הלחץ הזה ואת העמדה הזו שאנחנו בפוזיציה לזכות בתארים. זה כיף".  

מאמן הפועל באר שבע, אורן אהרוני: "כיף גדול לחזור למעמד חצי הגמר. עבור רוב השחקנים שלנו זו פעם ראשונה במעמד כזה. התחלת המשחק היא קריטית וחשובה לנו, וזה יהיה מבחן עבורנו. אני מאמין שאנחנו יכולים לעשות את זה, על אף הסגל של הפועל ירושלים. לשחק את המשחק ולא את האירוע יהיה מבחן עבורנו. החודש האחרון של יובל זוסמן היה נהדר, וזה אחד השחקנים שהיה לי העונג ללוות ולאמן אותו. אין ספק שהוא יכול יותר מזה. גביע זה מפעל אחר ואי אפשר גם להשוות את זה למה שהיה בעבר".

חואקין שוכמן: "אני מתרגש להיות פה, זו פעם ראשונה בקריירה שאני בחצי גמר הגביע. יש לנו צוות אימון שיודע איך לצמצם את הפערים מהפועל ירושלים. אני מתכנן לתת את כולי ולהשאיר הכל על הפרקט. הניצחונות בשלבים הקודמים הוכיחו שאנחנו יכולים לעשות ניצחונות גדולים ולהופיע עם קשיחות לרגעים האלה. אנחנו נשאף לפתוח חזק את המשחק ולהעביר מסר כבר מהרגע הראשון ולמנוע מומנטום שלהם".

יובל זוסמן: "לכל שחקן ולכל קבוצה יש עליות וירידות תוך כדי העונה, היו לנו לא מעט כאלה לאורך העונה. אנחנו משחקים לאחרונה בשטף טוב יותר, ומן הסתם הצירוף של נועם דברת ואלכס טיוס מסייע לנו ואני מקווה שזה יתרום לנו להעפיל למשחק הגמר. הפועל באר שבע קבוצה טובה והמצב שלהם בטבלה לא משקף, הם נלחמים ורוצים בכל משחק עם המון אנרגיות. בסוף אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו ולשמור על פוקוס לכל אורך המשחק".