אלופת נערות א' תוכרע במשחק שלישי

א.ס. רמה"ש והפועל ראשל"צ נפגשו אמש למשחק השני בגמר הפלייאוף. ראשל"צ שהפסידה במשחק הראשון לא רצתה לוותר על הצלחת, ופשוט התפוצצה על היריבה שלה עם מחצית ראשונה קטלנית שהובילה אותה ליתרון דו ספרתי גבוה במיוחד עליו היא שמרה גם במחצית השניה עד 37:75 בסיום. ביום ראשון הבא השתיים יפגשו שוב למשחק אחד קובע בסיומו תהיה לנו אלופה.

מאת: לילך וייס

א.ס. רמה"ש – הפועל ראשל"צ 75:37

רמה"ש פתחה את המשחק עם 5 נקודות מהירות, אבל מכאן הרבע הלך עם ראשל"צ. בעוד המארחת התקשתה לייצר, מהלך סל ועבירה של רומי אלבז ולאחריו שלשה של נגה אטינגר הובילו את האורחת ליתרון 12:5. אחרי פסק זמן של אמיר מימרן שחקניות רמה"ש לחצו יותר חזק בהגנה, אבל למרות זאת ראשל"צ המשיכה במומנטום ההתקפי ומצאה את הדרך לסל. סלים אתלטיים יפים של אלבז וגם שלשה שלה בתוספת אחת גם של שי לבני הקפיצו את הפער עד ל-24:7 בתום הרבע הראשון.

רמה"ש איפסה קצת את היד בתחילת הרבע השני עם סלים של רותם ורסנו ורותם נוה, אבל אז שוב רשמה סידרת החטאות שאיפשרו לראשל"צ להמשיך ולהגדיל את הפער. אלבז, ורומי ויינר קלעו בצבע, אטינגר הוסיפה שלשה ופתאום זה כבר 46:11. יערה ים קטעה את הבצורת הארוכה של רמה"ש עם שלשה, מה שלא הפריע לראשל"צ להגדיל עוד קצת ל-52:15 בירידה להפסקה.

רמה"ש עלתה יותר מאופסת בהתקפה לרבע השלישי, ועם נקודות של נוה וכחלון השלימה מיני ריצת 0-7 שצמצמה קלות את ההפרש. אבל כאן היא שוב חזרה להחטיא, ולמרות שראשל"צ הציגה רבע התקפי לא פרודוקטיבי במיוחד היא הצליחה לשמור על יתרון של מעל 30 הפרש – 59:22 סוף שלישי. ברבע האחרון שנערך כבר בעיקר לפרוטוקול שתי הקבוצות חילקו דקות לשחקניות הספסל, והיתרון הגבוה של האורחת נשמר. לקראת הסיום הפער גם הגיע ל-40, ובסיום 75:37 מהדהד לראשל"צ.

קלעו לרמה"ש: רוני נוה 10 (10 רב'), רותם כחלון 9 (9 רב'), יערה ים 5, גלי רוטשילד ומאיה אלמליח (4 חט') 3 כ"א, נועה בן דוד ורותם ורסנו 2, עמית ארבל מאירוביץ 1.

קלעו לראשל"צ: רומי אלבז 23 (10 רב', 3 חט', 9/13 ל-2), נגה אטינגר 16 (5 רב', 5 אס', 2 חס'), רומי ויינר 13 (5 רב', 2 חס'), רומי עובד 10 (14 רב', 2 חס'), שי לבני 6 (5 אס', 4 חט'), עופרי הרטל 3 (2 חס'), נועה טאובר ומאיה קארש 2 כ"א.