אלעד חסין: "נגיע כדי לייצג בצורה הכי טובה את המדינה שלנו"

נבחרת העתודה סיימה את הבית המוקדם של אליפות אירופה בפולין במקום הראשון עם מאזן 1-2 אחרי ניצחונות על צ'כיה ואיטליה והפסד לגרמניה. מכיוון שהבית המקביל היה שוויוני ואיכותי, אז למרות המקום הראשון הנבחרת קיבלה יריבה חזקה במשחק ההצלבה מחר בשעה 19:00, את יוון, שניצחה בערב המשחקים הראשון את סרביה, אבל הפסידה לצרפת ופולין וסיימה אחרונה.

היום הנבחרת שלנו נחה בבוקר ואחרי הצהריים תתחיל להתכונן למשחק החשוב מחר, עם צפייה בוידאו של היריבה ואימון. המאמן אלעד חסין סיכם את הבית המוקדם: "היה לנו סך הכל שלב ראשון טוב. שיחקנו משחק ראשון נגד צ'כיה ומשחק ראשון הוא תמיד משחק מוקש. ראינו בעבר נבחרות שהפסידו את המשחק הראשון והלכו רחוק מאוד באליפות וצ'כיה נבחרת שיכולה להקשות על כולם. כמו שאנחנו רואים את התוצאות בטורניר עד עכשיו, נבחרות כמו צרפת ואחרות יכולות לנצח ולהפסיד כמעט לכל נבחרת ורואים את זה בעיקר בבית המקביל. סיימנו ראשונים בבית אחרי ניצחון ענק על איטליה והגענו למשחק נגד גרמניה שהוא משחק לא ממש חשוב. כמובן שרצינו לנצח, אבל ניצלנו גם את ההזדמנות לחלק את הדקות ולתת הזדמנות לעוד שחקנים. הגרמנים היו יותר אגרסיביים, שיחקו אפילו בצורה קצת אלימה והשופטים נתנו להם".

על היריבה מחר יוון אמר חסין: "מדובר בנבחרת טובה, מאוד אגרסיבית וטקטטית. נבחרת שכמעט ניצחה את צרפת, ניצחה את סרביה החזקה, אבל מצד שני הפסידה לפולין. נצטרך לבוא מאוד מוכנים לאגרסיביות שלהם, מוכנים טקטית לדברים שהם עושים בהתקפה. זה לא יהיה קל, זו אליפות אירופה עם 16 נבחרות טובות ויוון נבחרת שגם בשנה שעברה סיימה על הפודיום עם מדליית ארד, נבחרת שידועה כאחת שכמעט תמיד הולכת לשלבים המאורחים של אליפויות אירופה, אבל אנחנו נבחרת ישראל ונעשה הכל כדי לייצג בצורה הכי טובה את המדינה שלנו, כדי שכולם במדינה יוכלו להתגאות בנו ונגיע מוכנים לאתגר הזה".

המנצחת בין ישראל ליוון תפגוש ברבע הגמר את המנצחת בין ליטא לטורקיה וגם המפסידות יפגשו ביניהן למשחק הראשון של משחקי הדירוג 9-16.