א.ס רמה"ש אלופת ליגת העל לנערות א'!

לצד הניצחון במשחק הראשון בסדרת הגמר, רמה"ש ניצחה גם הערב במשחק השני 71:68 את עירוני נס ציונה וזכתה בתואר. האולם בנס ציונה היה כמעט מלא, והמשחק התעלה לרמה גבוה והיה שקול והפכפך כמעט לכל אורכו. במאני טיים הייתה זאת רמה"ש שהצליחה לברוח ליתרון קל שהוביל אותה אל הצלחת.

שתי הקבוצות שמרו חזק בתחילה ולא ראינו יותר מידי סלים, ובאמצע הרבע הראשון התוצאה עמדה על 3:2 לזכות רמה"ש. האורחת באדום הייתה הראשונה להתעורר ועם כמה חטיפות ונקודות בצד השני החלה לפתוח פער. גלי רוטשילד קלעה מבחוץ והוסיפה אסיסט יפה לתמר כרמי, כרמי המשיכה לעשות עבודה טובה בצבע ולקחה את רמה"ש ליתרון 10:2. לקראת סוף הרבע גם נס ציונה נכנסה לעניינים כשעמית ארבל מאירוביץ עם  6 נקודות וגם אסיסט למעין כהן צמצמה. קצת חילופי סלים בין הצדדים השאירו את האורחת ביתרון 6-8, ובסוף הרבע הראשון 15:8 לרמה"ש.

הרבע השני נפתח קצבי מאוד, ובעיקר מהצד המקומי. איילה אורן עלתה חדה מאוד וקלעה 12 נקודות תוך 3 דקות ובין לבין גם הוסיפה אסיסט לארבל מאירוביץ, והחזירה את המשחק לשוויון 20. יערה ים בסל קשה בצבע קטעה את הבצורת האורחת, ולאחריה הגיעו גם מהלכי 3 נקודות של רותם ורסנו ומיקה שטיין ומפה לשם רמה"ש שוב ביתרון 10 – 30:20. פסק זמן ושוב המארחת התעוררה עם עבודה הגנתית טובה ונקודות של כהן, אורן וארבל מאירוביץ ושוב קיזזה. בירידה להפסקה זה רק 33:31.

הרבע השלישי נפתח גם כן קצבי. אורן וארבל מאירוביץ קלעו לנס ציונה והעלו אותה ליתרון 4, רמה"ש הגיבה עם שלשות כשאחת כזאת של כרמי הגיעה גם עם נקודת בונוס מהקו והפכה שוב – 40:37. המשחק המשיך בקצב גבוה מאוד כששתי הקבוצות רצות ומחליפות בינהן סלים ואת ההובלה. אסיסט גדול של תמר חדד על חצי מגרש למאיה אלמליח סגר 3 רבעים ב-52:21 לרמה"ש.

ברבע האחרון הקצב ירד משמעותית, אבל המשחק המשיך שקול כשהיתרון החליף קצת ידיים. שלשה של אורן ועוד אסיסט לארבל מאירוביץ העלתה את נס ציונה ליתרון 56:60 כ-5 דקות לסיום, רמה"ש הגיבה עם חטיפות של ים ו-5 רצופות של אלמליח גם עלתה ליתרון 7. שלשה של כהן צמצמה, אבל בהתקפות הבאות נס ציונה לא קלעה והזמן שלה הלך ואזל. אורן עוד צמצמה עם שלשה ונקודות מהקו, אבל זה לא הספיק. בסיום 71:68 לרמה"ש שזוכה באליפות.

קלעו לנס ציונה: איילה אורן 33 (9 רב', 4 אס', 4 חס'), עמית ארבל מאירוביץ 15 (7 רב'), מעין כהן 9 (11 רב', 4 אס'), מאיה דביר 4 (9 רב'), מיכל ששון 3, תמר טל ואיילה רובין 2 כ"א.

קלעו לרמה"ש: מאיה אלמליח 19 (5 רב'), תמר כרמי 14, גלי רוטשילד 13 (6 אס'), נעמי כהן מינץ (7 רב') ויערה ים (5 חט') 7 כ"א, רותם ורסנו 6, מיקה שטיין 3, רוני נוה 2 (5 רב').