בשישי: העתודה נשים במשחק חשוב מול מונטנגרו

אחרי ההפסד אתמול לטורקיה, נבחרת העתודה נשים זוכה היום למנוחה, שמגיעה אחרי 4 משחקים בחמישה ימים ולפני המשחק הכי חשוב בטורניר עד כה, נגד מונטנגרו ביום שישי בשעה 13:00. ניצחון במשחק הזה יבטיח לנבחרת עוד שנה בדרג א' וישלח אותה למשחקי דירוג 9-12, הפסד יוריד את הנבחרת למשחקי הדירוג 13-16, שם חייבים לנצח את שני המשחקים האחרונים בטורניר כדי להישאר בדרג א'.

לפי התוצאות עד עכשיו מונטנגרו היא הנבחרת החלשה בטורניר. היא הפסידה את ארבעה המשחקים שלה בהפרש ממוצע של 32 נקודות למשחק, כולל תבוסה מהדהדת 84-19 לספרד, אבל צריך לזכור שניים מהמשחקים שלה היו נגד שתי הטובות באירופה, ספרד וצרפת ונגד שבדיה היא היתה קרובה והפסידה רק 59-51.

גם לפי הנתונים הקבוצתיים ישראל אמורה להיות טובה יותר, היא קולעת 67.3 נקודות למשחק לעומת 39.5 של מונטנגרו עם 27.3 אחוזים מעבר לקשת השלוש לעומת 18.5 בלבד.

אחרי ההפסד לטורקיה ולפני המשחק נגד מונטנגרו, אמר המאמן טל נתן: "רצינו מאוד בפעם השנייה ברציפות להעפיל לרבע גמר אליפות אירופה אבל בשביל לעשות את אסור לקבל 88 נקודות. נגד יריבות כמו טורקיה, התוצאה צריכה להיות נמוכה יותר. במשחק הבא נגד מונטנגרו אנחנו חייבים ללחוץ את הכדור הרבה יותר טוב ולתרגם את זה למשחק מעבר במסלולים שלנו כדי לנסות לקלוע סלים קלים. כמו תמיד ריבאונד הגנה יהיה מפתח חשוב במשחק הזה. יש לנו שחקניות טובות ומנוסות ואני בטוח שהם יביאו את זה למגרש".