בשלישי: נבחרת הקדטיות מול גרמניה בשמינית גמר אליפות אירופה

כמו בכל אליפות של נבחרת צעירה, משחק 4 הוא המשחק שעושה את ההבדל ומחר יגיע תורה של נבחרת הקדטיות לשחק את המשחק הזה, בשעה 19:00 נגד גרמניה. הנבחרת שלנו סיימה את הבית המוקדם במקום השלישי במאזן 2-1, אחרי ניצחון גדול על יוון, הפסד כואב להונגריה אחרי הארכה והפסד צפוי לצרפת החזקה. גרמניה סיימה את הבית המקביל והצמוד במקום השני, במאזן 1-2, עם ניצחונות על שבדיה ואיטליה והפסד בערב האחרון לקרואטיה.

ניצחון מחר יעלה את הנבחרת לרבע הגמר והפסד ישלח אותה למשחקי ההישרדות 9-16 ומפגש נגד המפסידה בין ספרד למונטנגרו. חלק גדול מהנתונים הסטטיסטיים של הנבחרות דומה. ישראל קולעת 58.3 נקודות למשחק, גרמניה 54.3. ישראל קוטפת 46.3 ריבאונדים למשחק, גרמניה 47.7. אבל יש נתון אחד בו ישראל עולה על גרמניה באופן משמעותי, ישראל קולעת 25.8 אחוזים עם 8.3 שלשות למשחק, גרמניה חלשה מאוד בתחום הזה עם 18 אחוזים ורק 3 שלשות למשחק.

מאמן הנבחרת רועי לזר התייחס לבית המוקדם שהסתיים ולמשחק נגד גרמניה מחר:  "בשלב הבתים השחקניות הרגישו וראו שהן שוות ברמה למרבית הנבחרות וזה נותן להן הרבה ביטחון להמשך. ניצחנו את יוון והתמודדנו נהדר נגד הונגריה, נבחרת חזקה וביתית. המשחק הזה היה חוויה גדולה עבור כולנו וכמובן שסיימנו אותו עם תחושה של פספוס, אבל קיבלנו ממנו הרבה מאוד ביטחון והבנות יודעות כעת שהן יכולות לעשות את זה, לנצח את גרמניה ולעלות לרבע הגמר. ברור לנו שיש פה קרב בין סגנונות. הגרמניות ינסו לנצל את הגובה והיתרון הפיזי שלהן כדי לשחק יותר סט-גיים ואנחנו נרצה ללחוץ, לרוץ ולעשות קצת בלאגן, כשהמטרה ברור לנצח ולעלות לרבע הגמר".