בתום דרמה – ראשל"צ אלופת ליגת העל לנערות א'

בפעם השלישית ברציפות – הפועל ראשל"צ אלופת המדינה לנערות א'! ראשל"צ ניצחה הערב 60:66 את א.ס. רמה"ש, השלימה 2-1 בסדרת הגמר וזכתה בתואר. רמה"ש הראתה הרבה אופי כשהצליחה לחזור מפיגור 19 לפיגור נקודה בלבד, אבל במאני טיים ראשל"צ הצליחה לקחת את המשחק.

כמו במשחק הקודם, ראשל"צ פתחה עם אחוזי קליעה טובים בהובלת נגה אטינגר שרשמה שני מהלכים של 3 נקודות ועלתה ליתרון 2:9. אחרי כמה דקות של החטאות ההתקפה של רמה"ש התעוררה עם נקודות של רוני נוה ושלשה של רותם כחלון שצמצמו ל-13:16, והרבע המשיך שקול עם יתרון קל למארחת עד ל-15:22 בסיומו.

שלשה של אטינגר בתחילת הרבע השני העלתה את ראשל"צ לראשונה ליתרון דו ספרתי, אבל מיד לאחר מכן נוה החזירה עם שלשה משלה. מכאן הרבע המשיך בעיקר הגנתי כששתי הקבוצות שומרות חזק מאוד ומקשות אחת על השניה לייצר, ובעיקר ראשל"צ שסגרה את הצבע עם כמה חסימות יפות. בין לבין גם קיבלנו קצת סלים כשהיתרון המקומי נע בין 8-12, כשמהלך של אטינגר שהתחיל עם חסימה והסתיים עם סל ועבירה סגר את המחצית הראשונה ב-25:37 לראשל"צ.

הרבע השלישי התחיל עם סל של נועה בן דוד עבור רמה"ש, אבל מכאן האורחת התקשתה לייצר כשההגנה של ראשל"צ ממשיכה לסגור לה את הצבע עם חסימות וחוטפת גם לא מעט. תוך כדי ראשל"צ עם סלים בצבע משלה גם הגדילה את ההפרש, עד ליתרון שיא של 32:51. רמה"ש ירדה לפסק זמן בהול וחזרה אגרסיבית מאוד בהגנה מה שעזר לרוץ 9-1 עם 5 אישיות של יערה ים ולקזז ל-41:52 בכניסה לרבע המכריע.

הרבע הרביעי התחיל קצבי במיוחד עם חילופי סלים, כשהיתרון נע לו בין 9-12 הפרש. לקראת אמצע הרבע לחץ מהחצי של רמה"ש גרם לראשל"צ לאבד ולהיענש מייד עם נקודות של כחלון וים, ופתאום זה רק 53:58 קצת פחות מ-3 וחצי דקות לסיום. אחרי כמה דקות של החטאות מתחת לסל רומי עובד קטעה את הבצורה המקומית, אבל המומנטום לגמרי המשיך עם רמה"ש שהמשיכה לחטוף ולהעניש ואנחנו ב-60:61 כדקה וחצי לסוף. אבל דווקא כאן רמה"ש לא הצליחה לייצר יותר, כשנקודות מהקו של ראשל"צ ואסיסט גדול של אלבז לעובד הגדילו ל-60:66 והביאו את הניצחון.

קלעו לראשל"צ: נגה אטינגר 21, רומי אלבז 16, רומי עובד 14, רומי ויינר 8, שי לבני 7.קלעו לרמה"ש: רוני נוה 14, רותם כחלון 13, יערה ים 12, מאיה אלמליח 7, גלי רוטשילד 6, אריאל סולומון 4, נועה בן דוד ונעמי כהן מינץ 2 כ"א.