דני גוט: "במשחק גמר לא הטקטיקה תנצח"

במסיבת העיתונאים לקראת גמר גביע המדינה מגדל לנשים אמר מאמן אליצור רמלה, דני גוט, שרוצה לזכות בתואר ראשון בקריירה כי הטקטיקה לא תכריע. לימור פלג, מאמנת הפועל לב ירושלים: "אליצור רמלה זה לא שחקנית כזאת או אחרת".

אחד מרגעי השיא בעונת המשחקים בכדורסל הנשים יתקיים מחר בבית מכבי (חמישי, 18:30), כאשר בגמר גביע המדינה מגדל תתמודדנה על התואר אליצור רמלה והפועל לב ירושלים. נציגי הקבוצות קיימו היום מסיבת עיתונאים בבית מכבי, בו גם יתקיים משחק הגמר.

לרגל יום האישה הבינלאומי, אשר יחול ביום שישי, יעלו השחקניות עם תמונות החטופות בעזה בטקס הצגת השחקנים.

לימור פלג, מאמנת הפועל לב ירושלים, התייחסה להבדלים מחצי הגמר: "אליצור רמלה היא קבוצה עמוקה ובכירה יותר מאשר היריבה שלנו בחצי הגמר, ולראייה היא מובילה את הליגה. מה שהיה נגד הפועל ראשון לציון בחצי הגמר שייך לעבר ולא אומר דבר לקראת הגמר. אליצור רמלה זה לא שחקנית כזאת או אחרת, אנחנו נצטרך לשחק קבוצתי על מנת לעצור אותן. יש גם המון מסורת באליצור רמלה, אבל אנחנו נבוא לשחק את המשחק שלנו שהביא אותנו למעמד הגמר".

על ההגעה למעמד הגמר, לראשונה בתולדות המועדון, אמרה פלג: "אני חושבת שההתרגשות באגודה היא לא על עצם העלייה לגמר, אלא כל ההייפ שזה עושה מסביב. זאת הייתה המטרה שלנו בתחילת הדרך".

אליסה בארון-פלג: "יש הכנה מנטלית וטקטית למשחק מהסוג הזה. יש יומיים הכנה ואנחנו צריכים לעשות הכל על מנת להיות מוכנים לרגע הזה".

דני גוט, מאמן אליצור רמלה, שרחוק ניצחון אחד מתואר ראשון בקריירה: "שתי הקבוצות הטובות בליגה הגיעו למעמד הגמר. אנחנו מרוכזים במטרה ורוצים שהיכולת הטובה מהליגה תגיע למעמד הזה. יש הרבה מאד מפתחות לניצחון במשחק. הפועל ירושלים בקבוצה טובה ובכושר טוב אחרי לא מעט ניצחונות רצופים. יש לנו את הדרך שלנו ואת מה שעשינו עד עכשיו, וזה נותן לנו בטחון שאפשר להחזיר את הגביע לרמלה. אנחנו מקפידים לשמור על עקביות וסדר אצלנו על מנת למנוע להישאר עם רגליים על הקרקע. במשחק כזה אני לא בטוח שהטקטיקה תנצח, אלא יותר החלק המנטלי והפיזי".

דניאל רבר, קפטנית אליצור רמלה: "במשחקי גביע תמיד הלחץ הוא פקטור. אנחנו עשינו הכנה כמו שצריך, ונבוא על מנת לנצח את המשחק הזה. כולן מבינות שזה משחק על תואר ואנחנו נבוא לנצח אותו".