דרוקר: "הרבה זמן לא ראיתי דברים כאלה, הם קיבלו את העונש שלהן היום"

נבחרת הנשים של ישראל פתחה היום את קמפיין מוקדמות היורובאסקט עם ניצחון משכנע על אירלנד 57-87, במשחק שהיה בשליטה ישראלית מהפתיחה, כאשר כמה שחקניות ערכו הופעת בכורה מוצלחת בנבחרת. לא רק הספורט העסיק את המשלחת הישראלית אלא גם ההופעה המבישה של אירלנד שלא כיבדה את טקס הצגת השחקנים ולא לחצה ידיים לשחקניות שלנו.

המאמן שרון דרוקר: "הבנות הסתגלו מהר ליתרונות ולחסרונות שלנו, עשינו הרבה נקודות מאיבוד כדור שלהן. איבדנו קצת יותר מדי וצריכים לשנות כמה דברים טקטיים. חששתי שנהיה עסוקים יותר מדי במסביב אבל השחקניות היו מפוקסות, ראיתי מהרגע הראשון שהן איתנו ונתנו הופעה נהדרת של נבחרת ישראל. הרבה שנים אני בספורט, לא ראיתי דברים כאלה, בחיים שלי. לא היה משחק שאתה לא נותן תשורות, לוחץ ידיים, מברך זה את זה. הם לקחו צעד בצורה מוחלטת ואת העונש שלהם הם קיבלו היום. ספורט צריך לקרב ולגשר, הם בחרו צד בלי לחשוב מה הן עושות".

הקפטנית עדן רוטברג: "זה היה הרבה מעבר לניצחון, זה הפך לאישי. כל אחת לקחה את זה למקום אישי ואני מאוד שמחה שניצחנו, זו גאווה למדינה. הספורט צריך להיות מחוץ לפוליטיקה וזה לא מה שהיה היום ולא בתקופה האחרונה עם האיריות. היה לי קשה מאוד לראות אותם בהמנון, מזלזלות, לא היה שום כבוד. אני ממש שמחה שניצחנו".

דור סער שערכה הופעת בכורה מוצלחת בנבחרת: "תמיד כיף לייצג את המדינה, בטח בתקופה כזו. אני שמחה שניצחנו ורק שנמשיך ככה. אני לא רוצה להיכנס לנושא הפוליטי אבל זה נותן דרייב ומוטיבציה, צרחנו את ההמנון ושרנו בגאווה, צריך להראות לכל העולם שאנחנו ישראל ואנחנו נישאר כאן".